  • 1. Data: 2020-12-23 16:31:48
    Temat: Zajecia na rachunku
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak kto jest obecnie z zajęciami administracyjnymi (podatki czy mandaty) na rachunku
    bankowym - kiedyś kwota wolną od zajęcia było
    około 9 tys. zł, obecnie jest 1950 zł miesięcznie, ale jak to "miesięcznie" jest
    liczone?

  • 2. Data: 2020-12-23 21:46:34
    Temat: Re: Zajecia na rachunku
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 23.12.2020 o 16:31, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > na rachunku bankowym - kiedyś kwota wolną od zajęcia było około 9 tys.
    > zł, obecnie jest 1950 zł miesięcznie, ale jak to "miesięcznie" jest

    jak masz zajęcie na rachunku to komornik może zabrać to co powyżej ww.
    kwoty, tyle musi zostawić

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 3. Data: 2020-12-23 21:51:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale co oznacza zmiana sprzed kilku lat na "miesięcznie"?
    Kiedyś bank musiał zostawić na rachunku około 9 tys.
    A obecnie 1950 miesięcznie.
    Powiedzmy w miesiącu X przychodzi przelew 3 tys., zajęcie na 1050 zostaje 1950.
    Nadchodzi miesiąc X+1 znów przychodzi przelew 3 tys.

    -----

  • 4. Data: 2020-12-24 10:29:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-12-23 o 21:51, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > zostaje 1950.
    > Nadchodzi miesiąc X+1 znów przychodzi przelew 3 tys.

    Kiedys miałem takiego pracownika, który co chwilę miał chętnych
    do zajmowania wynagrodzenia. Z tego co on zeznawał, to
    każdy kolejny komornik zabierałby do tego minimum, więc nie
    da się utrzymać wyższego salda, bo i tak zniknie.