  • 1. Data: 2020-12-31 08:35:11
    Temat: debetówka z Santandera vs Curve
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    najwidoczniej santander nie chce, aby podpinać swoją debetówkę pod curve...

    czy może tylko ja tak mam?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 2. Data: 2020-12-31 12:43:09
    Temat: Re: debetówka z Santandera vs Curve
    Od: jakson <j...@g...com>

    > najwidoczniej santander nie chce, aby podpinać swoją debetówkę pod curve...

    Twisto (darmowe) od dłuższego czasu blokuje płatności przez Curve - taką mają
    politykę od czasu wprowadzenia płatnego planu.
    Millenium ostatnio nie banglało z Curve (blokady były, ale kasa nie wychodziła), ale
    to był gruby fakap po stronie Curve.

  • 3. Data: 2021-01-01 19:34:45
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-12-31 o 08:35, Robert_DF pisze:
    > najwidoczniej santander nie chce, aby podpinać swoją debetówkę pod curve...
    >
    > czy może tylko ja tak mam?

    Mam podpiętą i działa bez problemów

    Pozdro

  • 4. Data: 2021-01-02 19:13:48
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 31.12.2020 o 12:43, jakson pisze:

> [...]
    > Millenium ostatnio nie banglało z Curve (blokady były, ale kasa nie wychodziła),
    ale to był gruby fakap po stronie Curve.

    twisko, spróbuję bo wcześniej mi działało, ale jak chciałem kombinować
    czyli spłata twisto poprzez twisto podpięte do curve to nie przechodziło

    Mille, nawet dzisiaj płaciłem, przechodzi jak zwykle

    santander, to mnie zastanawia...

    ach i kart DC przez curve nie działają