  • 1. Data: 2003-09-08 12:28:06
    Temat: Lukas - czas przelewu...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Jeszcze jedno pytanko w związku z Lukasem... ile idzie przelew złożony dnia
    poprzedniego? Bo LG/Nordea doprowadziła mnie teraz do szewskiej pasji --
    wczoraj zleciłem przelew, a teraz o 14:27 jeszcze nie doszedł do mBanku...

  • 2. Data: 2003-09-08 12:30:09
    Temat: Re: Lukas - czas przelewu...
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >Jeszcze jedno pytanko w związku z Lukasem... ile idzie przelew złożony dnia
    >poprzedniego?

    Na następny dzień jest tam gdzie trzeba :-)

    >Bo LG/Nordea doprowadziła mnie teraz do szewskiej pasji --
    >wczoraj zleciłem przelew, a teraz o 14:27 jeszcze nie doszedł do mBanku...

    Pierwsz sesja w Lg była tak koło 11:30 o ile mnie pamięć nie myli i dlatego
    kasę w mbanku bedziesz miał po południu.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-08 13:08:37
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Sep 2003 14:28:06 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisał(a):

> [...]
    >wczoraj zleciłem przelew, a teraz o 14:27 jeszcze nie doszedł do mBanku...

    To nie wina LG, po prostu sesje wyjazdowe roznia sie od sesji
    przyjazdowych a dochodza do tego jeszcze zwyczaje mBanku
    w parogodzinnym hamowaniu u siebie, i nie masz sie co dziwic.
    Wczoraj to mogles wyslac, ale jesli po ostatniej sesji to i tak
    dopiero dzis ruszylo w podroz. Okolo 16 powinienes miec, ja mam takie
    doswiadczenia (a raczej mialem, bo juz zapomnialem co to jest LG ;-) )
    z ta parą banków.

    --
    Adek

  • 4. Data: 2003-09-08 13:12:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a dochodza do tego jeszcze zwyczaje mBanku
    > w parogodzinnym hamowaniu u siebie,

    Że co? mbank księguje na bieżąco. Sprawdzone wielokrotnie i z różnych
    banków.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-09-08 14:19:13
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Sep 2003 15:12:40 +0200, "Glenn" <g...@g...pl>
    napisał(a):

    >Że co? mbank księguje na bieżąco. Sprawdzone wielokrotnie i z różnych
    >banków.

    Bajki, nie wierz w to. Bo jak w takim razie wytlumaczysz fakt, ze
    sprawdzalem w mBanku doslownie co pol godziny, i kwota sie pojawila
    okolo godziny 20:00??? Przeciez sesje eliksiru przychodzacego daaawno
    sie skonczyly. Testowalem dwa takie przypadki, wiec mysle, ze jest to
    metoda a nie wypadek przy pracy.

    --
    Adek

  • 6. Data: 2003-09-08 14:22:13
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bajki, nie wierz w to.

    To nie jest kwestia wiary tylko faktów. Sprawdź sesje wychodzące w Twoim
    banku. Bo ja wykonałam już kilkaset przelewów z róznych banków do mbanku i
    zawsze pieniądze pojawiały sie zgodnie z sesjami.

> [...]
    > okolo godziny 20:00??? Przeciez sesje eliksiru przychodzacego daaawno
    > sie skonczyly. Testowalem dwa takie przypadki, wiec mysle, ze jest to

    Ostatnia sesja jest o 19. Księgowanie troche trwa (stąd 20:00). A dlaczego
    nie wcześniejsza sesja przychodząca? Sprawdź sesje wychodzące w swoim banku
    i bedziesz wiedział.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-09-08 16:24:28
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" napisał:

    | Bo LG/Nordea doprowadziła mnie teraz do szewskiej pasji -
    | wczoraj zleciłem przelew, a teraz o 14:27 jeszcze nie doszedł do mBanku

    Dyspozycje złożone w d. LGnet do 21.00 wychodzą na I sesję o 09.30
    i przychodzą do mBanku I sesją 12:00.

    dyspozycje złożone w d. LGnet między 21:00 a 11.30 wychodzą na I sesję o
    13.30 i przychodzą do mBanku II sesją o 15.00.

    To są informacje podawane oficjalnie przez banki, nie ma więc powodu do
    szewskiej pasji.
    Zaobserwowane w praktyce, że rozksięgowanie przychodzących przelewów trwa w
    mBanku maksymalnie 30 minut.