  • 1. Data: 2003-04-23 14:22:09
    Temat: rachunek w mBanku i wplacanie kasy
    Od: "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm>

    hm wiem, ze ten watek byl juz walkowany, ale potrzebuje podsumowania i mam
    nadzieje, ze moge Was o takowe poprosic...
    chodzi o najtanszy sposob wplacania gotowki na eKonto.
    wiekszosc poleca zalozenie konta w inteligo i wplacanie kasy w pko bp (saldo
    na koncie bedzie od 100 - 10 tys.) Rozumiem, ze w takim przypadku
    (niezaleznie od ilosci gotowki) zaplace 0,99zl za przelanie z inteligo do
    mbanku, tak? Czyli to beda koszty calkowite operacji (pominawszy koszty kart
    do rachunku w inteligo, czyli 1,59 + 0,99/mies), tak?
    inni mowia o Lukasie, ale tam chyba wchodzi w gre jeszcze oplata za tokeny,
    prawda?
    --
    pozdr
    Arkadiusz

  • 2. Data: 2003-04-23 15:39:59
    Temat: Re: rachunek w mBanku i wplacanie kasy
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    rebel wrote:
> [...]
    > z inteligo do mbanku, tak? Czyli to beda koszty calkowite operacji
    > (pominawszy koszty kart do rachunku w inteligo, czyli 1,59 +

    Tak - z zastrzeżeniem, że pierwsza karta jest bezpłatna (ważna 2 lata) -
    dopiero za drugą zapłacisz 1,59

    > inni mowia o Lukasie, ale tam chyba wchodzi w gre jeszcze oplata za
    > tokeny, prawda?

    Możesz założyć ekonto bez tokena - jedyna niedogodność to konieczność
    definiowania odbiorców (przy zakładaniu konta 5, po założeniu konta można
    dodefiniować więcej). Odbiorców definiujesz w oddziale lub na Lukaslinii.
    Mam takie konto i jak na razie jest ok. (dodatkowa sieć bankomatów)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-04-23 15:47:16
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > do rachunku w inteligo, czyli 1,59 + 0,99/mies), tak?
    > inni mowia o Lukasie, ale tam chyba wchodzi w gre jeszcze oplata za
    Karty w Inteligo nie zamawiaj, trzymaj 100 zl na koncie, a bedziesz placil
    tylko za przelew 0,99zl. W Lodzi mozna wplacic bez prowizji w mKiosku. Moze
    juz niedlugo w innych miastach. Watek byl walkowany, polecam archiwum grupy,
    a jeszcze bardziej forum mBanku(tylko sprawdz w faq, a nie rzucaj pytania).

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 4. Data: 2003-04-23 19:17:44
    Od: "Slawek Owoc" <s...@d...agh.edu.plspam>

    "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm> wrote in message
> [...]
    kart
    > do rachunku w inteligo, czyli 1,59 + 0,99/mies), tak?

    a co z kontem w pekao sa ? (sam IKM) ? za darmo i przelew 3zl (niezaleznie
    od kwoty)
    bankomaty na kazdym rogu ulicy i oddzialy wszedzie ...

    SLawek

  • 5. Data: 2003-04-23 19:34:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Slawek Owoc wrote:

    > a co z kontem w pekao sa ? (sam IKM) ? za darmo i przelew 3zl
    > (niezaleznie od kwoty)
    > bankomaty na kazdym rogu ulicy i oddzialy wszedzie ...

    Przy rachunku bieżącym z bankomatu nie skorzystasz, bo do bieżacego nie ma
    kart.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-04-24 06:10:46
    Od: "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm>

    Użytkownik "Slawek Owoc" <s...@d...agh.edu.plspam> napisał w wiadomości
    [ciach]
    > a co z kontem w pekao sa ? (sam IKM) ? za darmo i przelew 3zl (niezaleznie
    > od kwoty)
    > bankomaty na kazdym rogu ulicy i oddzialy wszedzie ...

    wlasnie je likwiduje - wkurzylo mnie podnoszenie oplat co chwila. Ostatnia
    tlumaczą super pakietem pomocny, z ktorego jak znam zycie malo komu uda sie
    skorzystac...
    --
    Arkadiusz