  • 1. Data: 2015-03-18 19:10:53
    Temat: wroc na pokład mbanku
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Wieki nieużywane konto w mbanku i właśnie zaoferowano mi przystąpienie do
    programu ,,Wróć na pokład mBanku".
    Zgodziłem się, bo wydaje mi się, że nie ma większych haczyków, (chyba że się
    mylę) a jak na rachunek z którego mogę wpłacać i wypłacać kiedy chcę to 4%
    jest całkiem OK, szkoda że tylko do 3kzł.

    Produkt / Usługa
    objęty Pakietem
    Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
    Preferencyjne
    warunki
    - oprocentowanie rachunku 4% rzez 12 miesięcy
    Uwagi / Warunki
    dodatkowe
    Oprocentowanie rachunku 4% na 12 miesięcy dotyczy osiadanego rzez Klienta
    rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego i obowiązuje od dnia aktywacji pakietu rzez
    Bank.
    Oprocentowanie nominalne 4% w skali roku obowiązuje do kwoty 3000 zł, rzez
    pierwszy
    miesiąc od dnia aktywacji pakietu rzez Bank. Warunkiem obowiązywania ww.
    oprocentowania rzez kolejne 11 miesięcy jest comiesięczne zasilanie rachunku
    kwotą
    minimum 1000 zł, przy czym wpływ na rachunek nie może pochodzić z rachunku w
    mBanku
    należącego do Uczestnika Promocji. W przypadku braku spełnienia ww. warunku
    lub o
    upływie 12 miesięcy oraz dla środków powyżej 3000 zł oprocentowanie będzie
    zgodne z
    Tabelą stóp procentowych

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2015-03-18 21:10:53
    Temat: Re: wroc na pokład mbanku
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Mar 2015 19:10:53 +0100, m7marek napisał(a):

    > Wieki nieużywane konto w mbanku i właśnie zaoferowano mi przystąpienie do
    > programu ,,Wróć na pokład mBanku".

    Dzięki za info, właśnie się zastanawiałam co ich tak ugryzło, że cały
    dzień dziś się do mnie dobijali.

    > comiesięczne zasilanie rachunku kwotą minimum 1000 zł

    No i u mnie już odpada - thx #2 :)

    --
    Imka

  • 3. Data: 2015-03-18 21:35:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości
    >Dzięki za info, właśnie się zastanawiałam co ich tak ugryzło, że cały
    >dzień dziś się do mnie dobijali.

    >No i u mnie już odpada - thx #2 :)

    Eee tam. Ustawi sie w jednym banku zlecenie stale, ustawi sie w mbanku
    zlecenie stale ...

    J.

  • 4. Data: 2015-03-18 21:59:15
    Od: <5...@9...215915.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Eee tam. Ustawi sie w jednym banku zlecenie stale, ustawi sie w mbanku
    > zlecenie stale ...

    To, że J.F ma tysiąc do lania tam i siam, nie oznacza, że Imka ma tak samo.

    No chyba, że złożyłeś Imce propozycje zasilenia rachunku...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2015-03-18 22:10:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości
    J.F. w

    >To, że J.F ma tysiąc do lania tam i siam, nie oznacza, że Imka ma tak
    >samo.

    No to niech wyleje z mbanku 1000zl i wleje z prowrotem.
    Ciekawe czy sie da zrobic to w jeden dzien i procentow nie stracic.
    Imka nie ma 1000 zl w mbanku ?
    To konto, ktorego glowna zaleta jest 4% jest jej faktycznie
    niepotrzebne :-)

    Poza tym zapewne Imka ma jednak jakies przychody, wystarczy je przelac
    do mbanku, a potem mozna wydac ...

    >No chyba, że złożyłeś Imce propozycje zasilenia rachunku...

    na 2%, czemu nie :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-03-18 22:36:41
    Od: <6...@5...223641.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości
    > J.F. w

    > No to niech wyleje z mbanku 1000zl i wleje z prowrotem.

    Skąd założenie, że Imka ma 1000?

    > Ciekawe czy sie da zrobic to w jeden dzien i procentow nie stracic.
    > Imka nie ma 1000 zl w mbanku ?

    Nie wiem, i nie interesuje mnie to w rozważaniach

    > To konto, ktorego glowna zaleta jest 4% jest jej faktycznie
    > niepotrzebne :-)

    Oj, główną zaleta jest brak opłat za karte dla umów zawartych do
    15.02.2015... Ale ja wiem, że jesteś usenetowym trolem... Ktos inny dałby
    się nabrać na okrągłe słówka.

    > na 2%, czemu nie :-)

    Zasilisz 1000 + 2%? To wycofuję się z trolla ;P

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2015-03-20 12:49:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.15031
    8.invalid

    > 15.02.2015... Ale ja wiem, że jesteś usenetowym trolem...

    Tutaj nikt nikogo nie nazywa trollem -- nawet mnie. ;)
    Tutaj gromadzą się bezduszni ludzie żądni zysku, nie miłości. ;)

    -=-

    Po co komu konto dające 4% na żądanie, gdy ten
    ktoś nie ma 1 kpln lizaków na comiesięczne lanie?

    -=-

    Na pewno jednego dnia można lać tak:

    bank A --> bank B --> bank C

    (w szczególności C może być A)

    ale być może dałoby się jednego dnia i tak:

    bank A --> bank B --> bank C --> bank D

    -=-

    Z SyneCka zleciłem nocą zlanie na Okrągłe i około 10:23 zauważyłem,
    że forsa już jest -- spodziewałem się jej około 11 godziny. Nie wiem,
    o której można zlecić ostatni przelew, który zrealizuje się w pełni
    jeszcze tego samego dnia.

    -=-

    Czy aby mBank nie daje limitów do mKonta?
    Jeśli nie daje -- poprośmy ;) go, aby dawał, i to za free,
    o ile ktoś nie skorzysta z możliwości schodzenia pod krechę. ;)
    (czyli zwróci w dni pobrania)

    Ale raz jeszcze -- jeśli ktoś nie ma możliwości takiego lania, po co mu te 4%?

    -=-

    I najważniejsze -- banki dały nam (za sprawą dobrodzieja MBelki) pół
    grosza, dorzuciły wisienki, które okrasiły ;) orzeszkami -- jak można
    nadal nie mieć 1kpln luzaków?!? Jedni chałupy tapetują dwustuzłotówkami,
    inni nie mają 1kpln luzaków?!?!? Odrobina gospodarności by przydała się!

    Sam BZWBKKBSg potrafił dać:

    -- 100 za otworzenie
    -- 500 w ciągu 10 miesięcy
    -- 200 za polecenie zapłaty
    -- 150 za kredytówkę+limit

    czyli niemal 1 kpln! (mojej matce nada wisi co najmniej
    400 pln, ale łącznie dostałem stamtąd chyba 1800 pln)

    Sam BPH dał chyba około 850 pln.
    Realne zakupy dzięki Mille dawały 50 pln miesięcznie
    a wiewiórcze odrzutki dawały chyba 45 pln...

    -=-

    () darmowe debetówki dają:

    -- BZWBKKBSg (Visa)
    -- SyneCek

    () prawie darmowe (raz na miesiąc trzeba zapłacić) daje

    -- Mille

    () a zapewne wiele banków daje całkiem niezłe warunki na debetówki

    -- dla mnie Citi daje za free wszystko, o ile wpłacę
    (mogę ratalnie) na ROR co najjmniej 2 kpln per miesiąc

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-03-20 23:12:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-03-18 o 22:36, (Tom N) pisze:
    > ja wiem, że jesteś usenetowym trolem

    Ty zatem jesteś albo idiotą, albo świnią.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 9. Data: 2015-03-21 00:53:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Akarm" 550c9b64$0$8372$6...@n...neostrada.pl

    > Ty zatem jesteś albo idiotą, albo świnią.

    Ani idiota nie umie czytać czy pisać, ani świnia nie potrafi... ;)
    Ale że mam dziś dobry dzień (kupiłem przecenione mleko z rabatem 20%
    tak, że Krokodyl dodatkowo zaokrąglił to i owo, i to aż trzykrotnie)
    więc dam Ci kolejną szansę, a nawet wiele szans kolejnych -- zgaduj
    więc... Namyśl się zatem i napisz, kim jest Twój interlokutor, który
    określił się jako Tom N. :)

    W ogóle mam dziś dobry dzień -- nawet tani uchwyt do tabletu
    kupiłem, i nawet tablet (chyba 654 gramy, 10.1") z niego nie
    spadł w czasie jazdy. :) [później uchwyt spadł, ale już bez
    tabletu]

    Deflacja!!! Niemal wszystko (chyba wszystko w cenach rynkowych)
    dookoła tanieje!

    Litr mleka (pewnie od Wściekłej krowy, bo nawet opakowanie
    ryczy -- MU) kosztował mnie 1.26 po odliczeniach. :) Ważne
    do 12 września br., czyli jeszcze świeże. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-03-21 17:10:28
    Od: <3...@9...171028.invalid> (Tom N)

    Akarm w

    > Ty zatem jesteś albo idiotą, albo świnią.

    Razem z Jarkiem (J.F) schrupiemy cię między wódka i zakąska...

    --
    'Tom N'