  • 1. Data: 2015-03-18 16:04:02
    Temat: USD na CHF?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    czy w naszym kraju możliwa jest wymiana ww. walut bez przewalutowania
    przez PLN?

    a może jakiś inny pomysł w jaki można to (w miarę) bezboleśnie i
    bezpiecznie zrobić?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2015-03-18 16:10:43
    Temat: Re: USD na CHF?
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

> [...]
    > przez PLN?
    >
    > a może jakiś inny pomysł w jaki można to (w miarę) bezboleśnie i

    Walutomat

    --
    Telesfor

  • 3. Data: 2015-03-18 16:20:58
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Wed, 18 Mar 2015 16:04:02 +0100, RobertS napisał(a):

> [...]
    > przez PLN?
    >
    > a może jakiś inny pomysł w jaki można to (w miarę) bezboleśnie i

    Walutomat:
    https://www.walutomat.pl/wymiana-walut.php?curr=USD_
    CHF

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2015-03-18 16:37:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Walutomat

    I to nawet niekoniecznie unikajac przewalutowania przez PLN - spready
    sa male, a bywa ze mozna na nich zarobic :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-03-18 20:28:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-18 o 16:20, Chris94 pisze:

    > Walutomat:
    > https://www.walutomat.pl/wymiana-walut.php?curr=USD_
    CHF

    oki, teraz muszę obczaić jak to na kontach jest

    muszę mieć w USD i CHF, pobierają USD i po wymianie przelewają na konto
    w CHF?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2015-03-18 22:48:12
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Wed, 18 Mar 2015 20:28:13 +0100, RobertS napisał(a):

    CHF

    > oki, teraz muszę obczaić jak to na kontach jest
    >
    > muszę mieć w USD i CHF, pobierają USD i po wymianie przelewają na konto
    > w CHF?

    Oni nic nie pobierają :)
    Zakładasz sobie konto na Walutomat.pl, sam przelewasz sobie USD z banku
    na to konto i gdy kasa jest już na koncie, to dajesz zlecenie wymiany.
    Wymieniona kasa ląduje na Twoim koncie w Walutomacie, a Ty je potem
    przelewasz na swoje konto CHF w banku.
    W skrajnym przypadku możesz przy pomocy Walutomatu przelać sobie walutę
    z jednego banku do drugiego, bez jej wymieniania :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2015-03-19 13:57:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości
> [...]

    >banku
    >na to konto i gdy kasa jest już na koncie, to dajesz zlecenie

    Uwaga na niuans
    http://samcik.blox.pl/2014/12/mBank-tez-nie-lubi-int
    ernetowych-kantorow-Klienci.html

    Konto niby wewnetrzne, a przelew platny

    >W skrajnym przypadku możesz przy pomocy Walutomatu przelać sobie
    >walutę
    >z jednego banku do drugiego, bez jej wymieniania :)

    i w dodatku szybko !

    J.

  • 8. Data: 2015-03-19 14:48:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    >>> Walutomat:
    >>> https://www.walutomat.pl/wymiana-walut.php?curr=USD_
    CHF

    > Oni nic nie pobierają :)

    pobierają:
    "Operator z tytułu świadczenia usługi i wykonywania czynności na rzecz
    Użytkownika obciąży Użytkownika prowizją wysokości 0,2%, nie mniej niż 0,01
    jednostki waluty."

  • 9. Data: 2015-03-19 17:52:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Uwaga na niuans
    > http://samcik.blox.pl/2014/12/mBank-tez-nie-lubi-int
    ernetowych-kantorow-Klienci.html

    > Konto niby wewnetrzne, a przelew platny

    płatny jest wychodzący czy przychodzący?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2015-03-19 20:38:13
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Thu, 19 Mar 2015 14:48:15 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    > Użytkownika obciąży Użytkownika prowizją wysokości 0,2%, nie mniej niż 0,01

    Zwróć uwagę, że ja się odnosiłem do zacytowanego zwrotu: "pobierają
    USD"!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof