  • 1. Data: 2006-05-05 07:59:07
    Temat: wpływ tzw. ustawy antylichwiarskiej na działalność pozabankowych pośredników kredytowych
    Od: s...@o...pl

    Chcę otworzyć biuro kredytowe współpracujące z kilkunastoma bankami.
    Interesuje mnie, jaki wpływ na działalność takich biur wywiera ustawa
    antylichwiarska.

    Czy ograniczenie wysokości odsetek sprawiło, że banki mają mniejsze zyski
    i mniej chętnie dzielą się z pośrednikami? Czy którykolwiek z banków
    zaprzestał współpracy z pośrednikami finansowymi?

    Czy ustawa wpłynęła na ograniczenie prowizji pobieranych przez biura kredytowe?
    I czy wskutek tego biurom kredytowym ubyło czy przybyło klientów?

    Czy po ponad 2 miesiącach widać jakieś efekty działania tej ustawy?

    Proszę o jakieś informacje, linki do artykułów itp.

    pozdr
    Aleksander