  • 1. Data: 2010-11-07 15:27:50
    Temat: wojny walutowe
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    http://biznes.onet.pl/chiny-chcaod-fed-wyjasnien-w-s
    prawie-skupowania-ob,18494,3774577,1,news-detal

    kolejna wojna światowy zostanie przeprowadzona bez grama trotylu, już mamy
    przedsmak tego. USA i Chiny już ją toczą $ vs. Yuan

  • 2. Data: 2010-11-07 15:49:20
    Temat: Re: wojny walutowe
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-07 16:27, tomek pisze:
> [...]
    >

    > kolejna wojna światowy zostanie przeprowadzona bez grama trotylu, już
    > mamy przedsmak tego. USA i Chiny już ją toczą $ vs. Yuan

    Pisalem cwelstwo zajebane klilka late temu na grupie ze bedziedzie sie
    modlili do yuana to zadna ciota sie nie odezwala. Dzisiaj to co drugi
    madrzejszy od TVNu.

  • 3. Data: 2010-11-08 06:26:19
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 07.11.2010 16:49, konieczko pisze:
> [...]
    >
    > Pisalem cwelstwo zajebane klilka late temu na grupie ze bedziedzie sie
    > modlili do yuana to zadna ciota sie nie odezwala. Dzisiaj to co drugi

    :]
    kocham tą grupę, brakuje mi trochę opowiadań fatso

    --
    przemon