  • 1. Data: 2010-11-06 08:05:04
    Temat: P.Kuczyński - decyzja FED to szaleństwo
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    ....ale póki co cieszmy się - akcje i indeksy będą rosnąć :-)

    http://bankier.tv/kuczynski-decyzja-fed-to-szalenstw
    o-7843.html

  • 2. Data: 2010-11-06 09:07:16
    Temat: Re: P.Kuczyński - decyzja FED to szaleństwo
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ....ale póki co cieszmy się - akcje i indeksy będą rosnąć :-)
    >

    > http://bankier.tv/kuczynski-decyzja-fed-to-szalenstw
    o-7843.html

    Bardzo go lubię, bo nie tylko mądrze gada ale jest też świetnym
    antywskaźnikiem.
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-11-06 09:13:42
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " XXL" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > ....ale póki co cieszmy się - akcje i indeksy będą rosnąć :-)
    >

    > http://bankier.tv/kuczynski-decyzja-fed-to-szalenstw
    o-7843.html

    to mu sie ostro pozmieniało.
    Zawsze twierdził że inflacja to świetna rzecz dla gospodarki.
    Parę ładnych lat temu nawet pisał o tym na tej grupie. Pamętam, bo się ostro
    z nim spierałem na ten temat.

    https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/brows
    e_thread/thread/b9c8d74fea352137/2b59f8d19ac946fc?hl
    =pl&ie=UTF-8&q=biznes.wgpw+kuczy%C5%84ski+inflacja+g
    eorge

    george

  • 4. Data: 2010-11-06 15:04:59
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Uważam P.Kuczyńskiego za świetnego analityka i prognostyka.
    Jednego z najlepszych w ostatnich latach.
    Pamiętam jak w 2008r, jeszcze przed upadkiem Lehmann Brothers, rozkręcała się
    bessa ale WIG20 był na poziomie ponad 3000 pkt. a wielu komentatorów i
    analityków mówiło i pisało, że gospodarka polska ma tak silne fundamenty, że
    silniejsza bessa nie jest możliwa.
    P.Kuczyński prognozował, że WIG20 spadnie co najmniej do 1800 pkt. co wtedy
    wydawało się katastrofą.
    Z kolei w 2009r. w pierwszych miesiącach odbicia na światowych giełdach
    Kuczyński pisał, że WIG20 dojdzie do min. 2600 pkt.

    Twoja opinia Jasiu na temat P.Kuczyńskiego to niewypał, bul bul :-)

  • 5. Data: 2010-11-07 00:35:53
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kuczyński pisał, że WIG20 dojdzie do min. 2600 pkt.
    >
    > Twoja opinia Jasiu na temat P.Kuczyńskiego to niewypał, bul bul :-)

    W dłuższym terminie nikt nie jest nieomylny. To że się komuś udawało, nie
    oznacza że zawsze się będzie udawało.

    Drukowanie pieniędzy jest rzeczywiście szaleństwem, ale jest to znacznie
    tanszy od wojny sposób na spłatę ogromnego długu. Dlatego nie dziwię się
    Amerykanom że w ten sprytny sposób go spłacą.
    A jak by co, to ja prognozuję że ceny akcji są za wysokie i spadną, ale
    przedtem pójdą trochę w górę. :-)

  • 6. Data: 2010-11-07 08:49:50
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Jan Werbinski" <jaœ@tralala.bez.maj.la> pisze:
> [...]
    > dziwię się Amerykanom że w ten sprytny sposób go spłacą.
    > A jak by co, to ja prognozuję że ceny akcji są za wysokie i spadną,

    A "wydymani" zagraniczni inwestory w dług USA będą się rwać dalej jak
    głupi (za prę lat+) do kupowania długów kraju który już wyciął taki numer?
    [ Obniżył wartość długu USA po przeliczeniu z USD ]

    Są skutki krótkofalowe i długofalowe, jest też budowanie "zapiekłej
    *cichej* chęci" żeby w przyszłości jak się nadarzy okazja do "rewanżu"
    to jej nie marnować.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Nie jesteśmy Szwedami, Rosjanami nie będziemy nigdy, bądźmy więc Finami!

  • 7. Data: 2010-11-07 09:45:12
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > A "wydymani" zagraniczni inwestory w dług USA będą się rwać dalej jak
    > głupi (za prę lat+) do kupowania długów kraju który już wyciął taki numer?
    > [ Obniżył wartość długu USA po przeliczeniu z USD ]

    Jak na razie nie mają żadnej alternatywy dla waluty światowej. Główny
    konkurent czyli euro też nie jest wiele lepszy i wielu ma przeczucie, że
    największe afery z euro dopiero przed nami. Grecja to ostrzeżenie.

    > Są skutki krótkofalowe i długofalowe, jest też budowanie "zapiekłej
    > *cichej* chęci" żeby w przyszłości jak się nadarzy okazja do "rewanżu"
    > to jej nie marnować.

    Jakakolwiek okazja do korzyści mająca nadejść w przyszłości zostanie
    wykorzystana tak samo niezależnie od tego, czy jest rewanżem. Dopłacać do
    zemsty nikt nie będzie.

  • 8. Data: 2010-11-07 10:20:05
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > bessa ale WIG20 był na poziomie ponad 3000 pkt. a wielu komentatorów i
    > analityków mówiło i pisało, że gospodarka polska ma tak silne fundamenty,

    Wystarczy przeszukać tę grupę pod kątem wypowiedzi Kuczyńskiego, żeby się
    przekonać, że on bessę widział już w 2004 r.czyli tak ze 3 lata za wcześnie.
    Na takiej zasadzie to można non stop mówić o tym, że będzie bessa... no bo
    kiedyś będzie, prawda? Takim analitykiem to każdy może być.

  • 9. Data: 2010-11-07 10:25:35
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zeby bylo sprawiedliwie: przez 3 lata hossy PK codziennie mowil o bessie.

    Dieter

  • 10. Data: 2010-11-07 11:10:50
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2010 01:35:53 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Drukowanie pieniędzy jest rzeczywiście szaleństwem, ale jest to znacznie
    > tanszy od wojny sposób na spłatę ogromnego długu. Dlatego nie dziwię się
    > Amerykanom że w ten sprytny sposób go spłacą.

    Europa a właściwie Niemcy krytykują, grzmią a... USA i tak sobie zrobi co
    mu się podoba i co jest w ich interesie :)

    > A jak by co, to ja prognozuję że ceny akcji są za wysokie i spadną, ale
    > przedtem pójdą trochę w górę. :-)

    Określ jeszcze czas i poziom ;-)
    No dobra... niech będzie sam czas - do końca roku ?