  • 1. Data: 2010-11-05 17:19:56
    Temat: Fatso - posrebrzany magnat?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Krakał, krakał i wykrakał he he

    <http://dwagrosze.blogspot.com/2010/11/qualitative-e
    asing-inwestorow-w-
    srebro.html>

    "(...) srebro przegoniło ostatnio złoto jako najlepsza PM inwestycja
    dekady. Tak jest, moi drodzy! Złoto wzrosło w niej od $256 za uncję do
    obecnych ~$1380, dając zysk dolarowy rzędu 440%. Ale srebro ze sporym
    zapasem przegoniło złoto rosnąc od $4.10 za uncję (dokładnie 9 lat temu,
    w listopadzie 2001) do obecnych $26, zysk o około 534%.
    Oznacza to średnią roczną stopę wzrostu (CAGR) rzędu 19% przez 10 lat
    (...)"

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-11-05 22:58:12
    Temat: Re: Fatso - posrebrzany magnat?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > w listopadzie 2001) do obecnych $26, zysk o około 534%.
    > Oznacza to średnią roczną stopę wzrostu (CAGR) rzędu 19% przez 10 lat

    534% minus VAT daje nam 437%.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-11-06 09:28:18
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > 534% minus VAT daje nam 437%.

    a jeżeli są to srebre/złote monety to co?

  • 4. Data: 2010-11-06 11:46:30
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "pm" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a jeżeli są to srebre/złote monety to co?

    To przetop.

  • 5. Data: 2010-11-06 15:05:52
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > To przetop.

    sam sobie przetop jak chesz płacić od tego podatek.

  • 6. Data: 2010-11-07 18:13:08
    Od: fatso <f...@t...net>

    On Nov 6, 3:05 pm, "pm" <x...@w...pl> wrote:

    > sam sobie przetop jak chesz płacić od tego podatek.

    Nie wykrakal ale PRZEWIDZIAL i to z duzym wyprzedzeniem.
    Tak jest, koledzy- nastaly dzis dla mnie dni tluste po wielu latach
    chudych.
    Dlatego dzis spiewam i tancze niczym ten Zyd, skrzypek na dachu,
    ozdoba mojej kolekcji.
    Srebro idzie w gore parabolicznie a ja zarabiam po pare tys dolarkow
    dziennie nic nie robiac.
    Prosze zwrocic uwage, ze iloraz srebro/zloto spada jak kamien. Z ok 75
    do ok 50.
    To wynik tego, ze oszusci z JP Morgan przy dobrotliwym poblazaniu FEDu
    do niedawna,
    przestali grac znaczonymi kartami. Jak to spiewal Bard Jacek
    Kaczmarski? Teraz zacznie
    sie nowa partia gry w karty i oj, bedziemy skubac!

  • 7. Data: 2010-11-07 18:19:06
    Od: fatso <f...@t...net>

    Skrzypek na dachu:

    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Topol.jpg

  • 8. Data: 2010-11-07 18:43:08
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "fatso" <f...@t...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]
    ==========

    Wejście miałeś dobre, a jak z wyjściem? Kiedy TP?

  • 9. Data: 2010-11-11 01:16:58
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > KrakaĹ&#65533;, krakaĹ&#65533; i wykrakaĹ&#65533; he he
    >
    > <http://dwagrosze.blogspot.com/2010/11/qualitative-e
    asing-inwestorow-w-
    > srebro.html>

    Lekko OT, bo poniższego nie kieruję w stronę Fatso i Jego inwestycji.
    Dotyczy to raczej tematu układów/zmów/insiderów/itp. pomyj.

    http://biznes.onet.pl/srebrny-przekret-wyszedl-na-ja
    w,18524,3783207,1,analizy-detal

    http://skroc.pl/8cf8

    "W środę 3 listopada 2010 r. do sądu w Nowym Jorku wpłynął pozew oskarżający
    banki JP Morgan Chase oraz HSBC o manipulowanie cenami srebra. "

    (...)

    "Oskarżyciele twierdzą, że w okresie objętym śledztwem w sprawie manipulacji
    cenami srebra (od czerwca 2008 r. do marca 2010 r.), HSBC i JP Morgan Chase,
    posiadały powyżej 90 proc. wszystkich instrumentów pochodnych na metale
    szlachetne z wyłączeniem złota, a w pewnych momentach ich zaangażowanie
    sięgało 96 proc."

    (...)

    "Organ nadzorujący rynki towarowe w USA (CFTC) zaczął przyglądać się bliżej
    sprawie jesienią 2008 r., kiedy inwestorzy indywidualni składali pierwsze
    doniesienia..."

    To się nawet ładnie komponuje z inną informacją:

    http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Udawali-ofi
    ary-nazistow---wyludzili-42-mln-dolarow,wid,12841355
    ,wiadomosc.html?ticaid=1b389

    http://skroc.pl/6dc9

    "Szefowie funduszu, sporządzali za łapówki od imigrantów
    rosyjsko-ukraińsko-żydowskich w Nowym Jorku ich sfałszowane życiorysy i
    załatwiali wypłaty odszkodowań. "

    (...)

    "Oszuści wyłudzili ponad 42 miliony dolarów z tytułu odszkodowań za fikcyjne
    cierpienia z rąk nazistów w czasie II wojny światowej ze specjalnego funduszu
    rekompensat dla ofiar Holokaustu. Zarząd funduszu znajduje się w Nowym Jorku."

    (...)

    Są grupy ludzi, które zawsze "potrafią" zadbać o swój interes. Ciekawe czy to
    'per saldo' boli mniej, czy bardziej od np. zarabiania pod latarnią?

  • 10. Data: 2010-11-11 17:39:00
    Od: fatso <f...@t...net>

    Z czlonu: rosyjski-ukrainski-jewrejski, tylko ten ostatni jest
    prawdziwy bo w USA
    nie ma prawie emigracji(nowej) Rosjan czy tez Ukraincow. Nawet Anna
    Chapman,
    ognistowlosa i uwodzicielska szpiegowka na sluzbie Wowki Putina, byla -
    jak juz dobrze
    poskrobac, czarnowlosa Chazarka, corka wplywowego Zyda w putinowskiej
    silowej dyplomacji
    w Afryce. Mnie osobiscie ani ziebi ani grzeje, jesli emerytowany
    KGBsta wyrywa w USA jakis
    szmal za rzekome krzywdy doznane w przeszlosci- moze np kurek przycial
    mu palec w naganie
    gdy strzelal komus w tyl glowy. Nie chcialbym jednak by Nasi usilowali
    wyrywac kamienice
    w krakowskim Kazimierzu, podajac sie za pociotkow ofiar Hansa Franka.