  • 1. Data: 2010-11-07 09:50:25
    Temat: Następna bańka spekulacyjna będzie spowodowana drukiem kasy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Były już bańki spekulacyjne internetu, nieruchomości.

    Obstawiam, że następna bańka i następujące po niej załamanie będzie wywołana
    przez dodruk pieniądza. Napompuje ona giełdy do niesłychanych wartości.
    Dlatego, że trzeba w czymś przechować kapitał. Nieruchomości już
    napompowane, metale jeszcze bardziej, wszystkie duże waluty są chwiejne,
    surowce hmmm, tutaj różnie. Pozostają właśnie akcje. Te kosztują tyle, co
    trzy lata temu, czyli pomimo wysokiego P/E są tanie w porównaniu ze złotem
    itp.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-11-07 13:22:41
    Od: "XXL" <d...@g...pl>

[...]

    Można pół-żartem pół-serio powiedzieć: to dobrze, że będzie bańka na rynku
    akcji bo mamy szansę sporo zarobić :-)
    Janek: nie masz racji - akcje są wciąż duże tańsze niż w szczycie poprzedniej
    hossy.

  • 3. Data: 2010-11-07 13:44:43
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > akcji bo mamy szansę sporo zarobić :-)
    > Janek: nie masz racji - akcje są wciąż duże tańsze niż w szczycie

    Jeszcze są tańsze, ale i tak są drogie. Średnie P/E 25 to trochę dużo dla
    gospodarki, której tempo wzrostu już spada, demografia jest tragiczna, a
    wkrótce znacznie zwiększą się podatki.

    Co nie przeszkadza mi być mocno zapakowanym w papiery od jakiegoś czasu. :-)

  • 4. Data: 2010-11-07 15:02:15
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Czułbym się lepiej gdybyś tego nie napisał :(

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-11-07 15:05:55
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Czułbym się lepiej gdybyś tego nie napisał :(

    Będąc zapakowanym w papiery będę do przodu jak indeksy skocza w górę, ale
    równie ucieszę się kiedy spadną na pysk. Sam nie wiem która sytuacja lepsza.

  • 6. Data: 2010-11-07 15:13:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    >
    > Będąc zapakowanym w papiery będę do przodu jak indeksy skocza w górę, ale
    > równie ucieszę się kiedy spadną na pysk. Sam nie wiem która sytuacja

    Znalazłeś finansowego Graala?

    --
    marfi

  • 7. Data: 2010-11-07 16:29:09
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Znalazłeś finansowego Graala?

    Trzymam na wodzy chciwość i strach oraz panuję nad ryzykiem.

  • 8. Data: 2010-11-09 08:36:25
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> napisał(a):

> [...]
    > trzy lata temu, czyli pomimo wysokiego P/E są tanie w porównaniu ze złotem

    No wiesz, ludzie się bawią.

    Sam dodruk pieniędzy nie jest zły jeśli tylko jest przeznaczony
    na tworzenie majątku. Jeśli przejmą go polityczne ćwoki i finansiści
    a nie podmioty produkujące majątek to rzeczywiście jest to bardzo szkodliwe.

    My na ten przykład jesteśmy w dobrej sytuacji bo u nas jest naprawdę
    dużo do zrobienia a takie bezmyślne pitolenie:

    drogi - "nima pinindzy... nima pinindzy... nima pinindzy..."
    szpitale - "nima pinindzy... nima pinindzy... nima pinindzy..."
    fabryki - "nima pinindzy... nima pinindzy... nima pinindzy..."

    jest poprostu totalitarnym polskim kretynizmem.

    Ważne aby dodrukowaną forsę nie przejmowali złodzieje.

    Andrzej.

  • 9. Data: 2010-11-09 12:26:26
    Od: k...@p...onet.pl

    itd itd itd

    Ale jesli mamy zarabiac to nalezy grac z trendem

    nawał chetnych - niby będacych obok giełdy - na akcje tejze Gieldy GPW jest
    śmieszny. Śmieszny tez jest pezes inwestorow indywidulanych jakiejs tam
    organiazcji mowiacy ze nikt tych ludzi nie uczy zasada gieldowych.

    A on i jego ludzie co zrobili dla tego celu???

    Tu bedzie praywata ale niby czemu nikt nie tlumaczy czemu mozna zarobic wiecej
    na EEX niz na akcjach GPW...

    Czemu fundusze skupuja akcje GPW na nasze konta emerytalne lub inne a nie
    akcje np EEX czy tez chocby wiecej KGHM jak kosztowaly po 23 czy po 40
    zlotych???

    czy akcje gieldy za rok beda dwukrotnie drozsze////watpie...a akcje EEX beda???

    mysle ze tak i to jest zadziwiajace.

    Sa tez spolki o wiekszym potencjale, tez na naszym rynku i na sporych obrotach.

    kroovka

  • 10. Data: 2010-11-09 15:30:26

    Tue, 09 Nov 2010 13:26:26 +0100, w <0...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl napisał(-a):

> [...]
    > zlotych???
    >
    > czy akcje gieldy za rok beda dwukrotnie drozsze////watpie...a akcje EEX beda???

    Gdyby fundy skupowały EEX to:
    1) kurs osiągnąłby niebotyczny poziom, bo jeden fund mógłby sobie kupić ze 100
    taki EEX-ów
    2) nie byłoby potem komu odsprzedać akcji bez gigantycznego zwalenia kursu