  • 1. Data: 2009-06-01 16:52:13
    Temat: wig20 +6.3% ...
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    ... a tu taka cisza? czyżby nie było powodów do radości? ;)

    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-06-01 17:04:49
    Temat: Re: wig20 +6.3% ...
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    mwojc wrote:

    > ... a tu taka cisza? czyżby nie było powodów do radości? ;)

    no wiesz akurat ja obstawialem odwrotnie ;)

  • 3. Data: 2009-06-01 17:09:51
    Od: "Jan" <j...@h...com>

    Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości
    > ... a tu taka cisza? czyżby nie było powodów do radości? ;)
    >
    > --
    > Marek

    Uzupełniają depozyty :(

  • 4. Data: 2009-06-01 17:13:53
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Jan wrote:

    > Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Uzupełniają depozyty :(

    Raczej hossa. Niesmialo zauważę, że odbicie, ba jazda w góre jest
    ogólnoświatowa!

  • 5. Data: 2009-06-01 17:27:27
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jeremiasz Kafelski" <j...@j...pl> wrote in message

    > Raczej hossa. Niesmialo zauważę, że odbicie, ba jazda w góre jest
    > ogólnoświatowa!

    wyceniana w bezwartościowym papierze...
    jak juz kiedyś pisałem z FED-em ciężko wygrać.

    george

  • 6. Data: 2009-06-02 12:35:10
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > wyceniana w bezwartościowym papierze...
    > jak juz kiedyś pisałem z FED-em ciężko wygrać.

    proponuję zacząć wycenę wszystkiego w Dolarze Zimbabuańskim, to dopiero
    będzie multi mega super hossa

    coś co wczoraj kosztowało marne 10 miliardów dziś kosztuje 30 a jutro 100
    miliardów

    prawdziwa ultra hossa, żyć nie umierać

  • 7. Data: 2009-06-02 12:41:12
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
    > będzie multi mega super hossa
    >
    > coś co wczoraj kosztowało marne 10 miliardów dziś kosztuje 30 a jutro 100

    widzisz :) da się.. hue hue
    george

  • 8. Data: 2009-06-02 19:23:54
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > wyceniana w bezwartościowym papierze...
    > jak juz kiedyś pisałem z FED-em ciężko wygrać.

    Coś w tym jest. Chłopaki sobie drukują i kupują co kcom ;-)
    Ciekawe kiedy któryś z dużych graczy po drugiej stronie powie sprawdzam i
    sie okaże,
    że "król jest nagi".

    Arch

  • 9. Data: 2009-06-02 20:26:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Archangell" <R...@o...pl> wrote in message

    > Coś w tym jest. Chłopaki sobie drukują i kupują co kcom ;-)
    > Ciekawe kiedy któryś z dużych graczy po drugiej stronie powie sprawdzam i
> [...]

    of course, do tego czasu hulaj dusza a po nas choćby potop, bo kto by sie
    tam martwił o długi nowego pokolenia. Cały ten system jest "lekko" powalony.

    george