  • 1. Data: 2009-06-01 13:21:53
    Temat: A rury dzieki towarzyszom brak !
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    "Pod dnem Morza Norweskiego odkryto prawdopodobnie jedno z największych
    pól gazowych na świecie. Donoszą o tym dzisiejsze norweskie media
    posiadające jedynie wstępne informacje na ten temat.

    Wiadomo, że nowe, określane jako "ogromne" albo ,,jedne z największych na
    świecie" pokłady gazu znaleziono pod dnem Morza Norweskiego ok. 350 km
    na zachód od nadbrzeżnej miejscowości Leland w północnej Norwegii.

    Według wstępnych i bardzo oszczędnych informacji udzielanych przez
    spółki energetyczne, które dokonały odkrycia wartość znalezionego gazu
    ocenia się na ponad 115 mld euro. Równocześnie eksperci sądzą, że nowe
    pokłady to zaledwie niecała połowa zasobów błękitnego paliwa kryjących
    się pod dnem morskim w tym regionie."

    --->http://www.tf.pl/view.php?art=65629

  • 2. Data: 2009-06-01 19:23:23
    Temat: Re: A rury dzieki towarzyszom brak !
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 01-06-2009 o 15:21:53 Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > "Pod dnem Morza Norweskiego odkryto prawdopodobnie jedno z największych
    > pól gazowych na świecie. Donoszą o tym dzisiejsze norweskie media
    > posiadające jedynie wstępne informacje na ten temat.

    a czytałem, superinfo - tak lubie rosjan

    --
    Pozdrawiam,
    Z.