  • 1. Data: 2003-12-12 12:59:42
    Temat: wczoraj musialem ... [PKO BP SA]
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    ... wejsc do PKO BP SA O/Radom na ulicy Piłsudskiego i postać sobie
    w kolejce. Długości była 16 osób jak wszedłem, a zwiększyła się
    szybko do 30. Trzy kasjerki. Trzy smutne i puste okienka. Postałem
    30 minut w ciągu których ze trzy osoby zostały obsłużone
    i gdyby koleżanka (również Klientka) nie załatwiła wejścia
    poza kolejką stwierdzając, że śpieszy się na pogrzeb to byśmy stali
    z godzinę jeszcze. Szczegółów nie będę już opowiadał, bo mnie...
    Bank emerytów psia mać, bo można poplotkować jak ma się czas.

  • 2. Data: 2003-12-12 13:32:11
    Temat: Re: wczoraj musialem ... [PKO BP SA]
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    my.home.or.workplace.pl.
    ..
    [ciach]
    >Szczegółów nie będę już opowiadał, bo mnie...
    > Bank emerytów psia mać, bo można poplotkować jak ma się czas.

    Jak dla mnie bardzo optymistyczne ... :) Nawet nie chce myslec, co by sie
    stalo, gdyby wszyscy klienci przeniesli sie do bankow, w ktorych mam
    rachunki ;)

    Waldek