    From: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wczoraj musialem ... [PKO BP SA]
    Date: Fri, 12 Dec 2003 12:59:42 +0000 (UTC)

    ... wejsc do PKO BP SA O/Radom na ulicy Piłsudskiego i postać sobie
    w kolejce. Długości była 16 osób jak wszedłem, a zwiększyła się
    szybko do 30. Trzy kasjerki. Trzy smutne i puste okienka. Postałem
    30 minut w ciągu których ze trzy osoby zostały obsłużone
    i gdyby koleżanka (również Klientka) nie załatwiła wejścia
    poza kolejką stwierdzając, że śpieszy się na pogrzeb to byśmy stali
    z godzinę jeszcze. Szczegółów nie będę już opowiadał, bo mnie...
    Bank emerytów psia mać, bo można poplotkować jak ma się czas.