  • 11. Data: 2002-07-15 06:38:00
    Temat: Re: wady mBank-u
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jul 15, 2002 at 12:01:24AM +0200, Adam wrote:

    > w hAmeryce 98% obywateli nie zna aktualnego czasu w Europie, wiec nie wiem o
    > co te zale.. :)

    W hAmeryce 99% obywateli nie wie co to europa.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-07-15 09:30:37
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    Mirek Majorek pisze:

    > Po kilkukrotnych monitach (oraz wysłuchiwaniu
    > podczas rozmowy międzynarodowej, że mBank jest kobietą)

    Każdą taką gadkę (np. tę o nagrywaniu rozmów) można przerwać naciskając
    cokolwiek na klawiaturze.

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    "Hallo, Rabbit," he said, "is that you?"
    "Let's pretend it isn't," said Rabbit, "and see what happens."

  • 13. Data: 2002-07-15 09:58:04
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Shot" <s...@h...pl> wrote in message
    > Każdą taką gadkę (np. tę o nagrywaniu rozmów) można przerwać naciskając
    > cokolwiek na klawiaturze.

    a najlepiej znaczek #

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 14. Data: 2002-07-15 16:03:21
    Od: "Kalafiorczyk" <_...@s...net>

    Mscislaw <M...@n...com> wrote:
    > Wlasnie! Wiec KalafioRczyk nie mial racji! Poza tym w formularzu webowym
    > mBanku do zakladania konta NIE MA MOZLIWOSC WPISANIA TELEFONU
    > ZAGRANICZNEGO - po prostu formularz na to nie pozwala. Wiec widocznie
    > KalafioRczyk sie fuksem zalapal ale teraz wszyscy inni Polacy mieszkajacy za
    > granicami sa gwalceni przez mBank by miec przy sobie (nie potrzebna im do
    > innych rzeczy) komorke z Polskim numerem (to wtedy mBank im laskawie otworzy
    > konto) ! Polacy mieszkajacy za granica maja zwykle wiecej kasy niz
    > przecietni Polacy z Polski, wiec to dziwne ze mBank nie chce tej kasy!!!

    Nie będę za bardzo polemizował z kolegą Mścisławem. Dla tych, którzy
    są zainteresowani informacją a nie polemiką powtórzę:

    Dla chcącego nie ma nic trudnego. Udało mi się wpisać numery telefonów
    w USA do formularza mBanku. W miejscu na numer kierunkowy wchodzą 4 cyfry.
    Udało mi się wpisać zip-code w polu na kod pocztowy.

    Wykonałem później jeden dodatkowy telefon po tym, jak nie udało mi się
    odebrać, gdy za pierwszym razem oddzwonili. Grzecznie im powiedziałem,
    że potrzebuję przenieść pieniądze z C-banku (ex-HB) do innego banku.
    Nie trzeba było "monitować", gadać o "kasie" czy "gwałceniu".

    Oddzwonili powtórnie, konto zostało założone bez problemu, czekałem
    tylko długo na hasła jednorazowe. Nie wysyłają ich pocztą lotniczą.

    Być może miałem fuksa, a być może po prostu wystarczyło zachowywać
    się kulturalnie w rozmowach z pracownikami mBanku.

    Sylwek

  • 15. Data: 2002-07-16 03:56:46
    Od: Mirek Majorek <n...@m...majorek.org>

    >Oddzwania nie panienka a komputer i dzwoni tylko w godzinach
    >przyjaznych ... dla mieszkanca Europy :)
    Oddzwaniająca panienka to, rzecz jasna, figura retoryczna. A komputer
    to mógłby wiedzieć coś-niecoś o strefach czasowych (choćby po państwie
    z adresu korespondencyjnego). To przecież tylko trochę dodawania (lub
    odejmowania) oraz mapa z państw na liczbę godzin pomiędzy daną strefą
    czasową a UTC. Zwłaszcza, że mBank ma dwudziestoczterogodzinny serwis
    - więc ograniczenia spowodowane brakiem personelu o określonej
    godzinie nie wchodzą w grę. Mogą przecież zadzwonić nawet o polskiej
    drugiej w nocy (jeśli ktoś jest w Australii na przykład).

    Swoją drogą ciekawe, jakiego "call center" używa mBank. Może ktoś wie?

    Mirek

  • 16. Data: 2002-07-16 04:01:19
    Od: Mirek Majorek <n...@m...majorek.org>

    >a najlepiej znaczek #

    Miesiąc temu nieśmiertelny tekst "mbank jest kobietą..." był
    nieprzerywalny ani krzyżykiem, ani zerem. Teraz działa zero, właśnie
    sprawdziłem :)

    Swoją drogą mBank mógłby nie puszczać tekstów reklamowych na liniach
    bezpośrednich (kierunkowy 042), gdzie dzwoniący płaci za połączenie.
    Jak dzwonię na 0801, to przynajmniej wiem, że część kosztów (znaczną)
    pokrywa mBank. Wtedy niech sobie puszczają, co chcą...

    Mirek

  • 17. Data: 2002-07-16 10:26:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mirek Majorek" <n...@m...majorek.org> napisał w
    wiadomości news:jc67juogdimgkqm84lush6olef431n8fhn@4ax.com...

    > Miesiąc temu nieśmiertelny tekst "mbank jest kobietą..." był
    > nieprzerywalny ani krzyżykiem, ani zerem.

    I slusznie, bo to * powinna byc.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 18. Data: 2002-07-17 10:50:32
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Mirek Majorek" <n...@m...majorek.org> napisał w
    wiadomości news:ql57ju4dcfukck5bmsrh7ksa67n4rjearr@4ax.com...

    > Swoją drogą ciekawe, jakiego "call center" używa mBank. Może ktoś wie?

    Pewnie jakiś freeware ;-).

    BaLab