eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwady mBank-u › Re: wady mBank-u
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!agh.edu.
    pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.nask.pl!news.astercity.net!news.
    task.gda.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!kibo.news.demon.net!demon!bt
    net-peer0!btnet-peer1!btnet!newsfeeds-atl2!news.webusenet.com!pc01.webusenet.co
    m!atlpnn01.usenetserver.com.POSTED!cirrus!nobody
    From: Mirek Majorek <n...@m...majorek.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wady mBank-u
    Organization: domek.org
    Message-ID: <q...@4...com>
    References: <agrc1r$39b$1@phys-news1.kolumbus.fi>
    <ummY8.7420$0l5.363276668@newssvr17.news.prodigy.com>
    <p...@4...com>
    <9...@4...com>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.91/32.564
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    X-Complaints-To: a...@u...com
    X-Abuse-Info: Otherwise we will be unable to process your complaint properly.
    X-Abuse-Info: Otherwise we will be unable to process your complaint properly.
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Jul 2002 23:56:44 EDT
    Date: Mon, 15 Jul 2002 23:56:46 -0400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:193481
    [ ukryj nagłówki ]

    >>Do mnie zadzwonili o czwartej nad ranem (10 rano czasu polskiego).
    >>Ponieważ się spodziewałem tego telefonu, to byłem miły dla panienki,
    >>która do mnie zadzwoniła. Normalnie czwarta rano to nie jest pora, w
    >>której jestem miły dla otoczenia ;-)
    >
    >Oddzwania nie panienka a komputer i dzwoni tylko w godzinach
    >przyjaznych ... dla mieszkanca Europy :)
    Oddzwaniająca panienka to, rzecz jasna, figura retoryczna. A komputer
    to mógłby wiedzieć coś-niecoś o strefach czasowych (choćby po państwie
    z adresu korespondencyjnego). To przecież tylko trochę dodawania (lub
    odejmowania) oraz mapa z państw na liczbę godzin pomiędzy daną strefą
    czasową a UTC. Zwłaszcza, że mBank ma dwudziestoczterogodzinny serwis
    - więc ograniczenia spowodowane brakiem personelu o określonej
    godzinie nie wchodzą w grę. Mogą przecież zadzwonić nawet o polskiej
    drugiej w nocy (jeśli ktoś jest w Australii na przykład).

    Swoją drogą ciekawe, jakiego "call center" używa mBank. Może ktoś wie?

    Mirek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1