eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Reklamacja transakcji kartą w bankomacie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2002-07-14 08:30:33
    Temat: Reklamacja transakcji kartą w bankomacie
    Od: <w...@p...onet.pl>

    W lutym tego roku kartą PKO Express próbowałem wypłacić 200 PLN w bankomacie
    BGŻ S.A. w Krakowie. Transakcja się nie udała ale konto zostało obciążone.
    Reklamowałem transakcję w oddziale PKO prowadzącym ROR i została warunkowo
    uznana. Jednak w czerwcu otrzymałem pismo, z którego wynika, że "z dokumentów
    bankowych otrzymanych z banku rozliczającego bankomat wynika, że transakcja
    przebiegła prawidłowo".

    Co radzicie? Pieniędzy bankomat mi nie wypłacił, PKO BP S.A. się na mnie
    wypina, BGŻ prawdopodobnie też (jeśli wierzyć pismu). Czy reklamować
    bezpośrednio w BGŻ S.A.? Jeśli tak to do jakiego Departamentu / Zespołu
    kierować pismo z reklamacją?

    Z góry dziękuję
    Witek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2002-07-14 09:35:12
    Temat: Re: Reklamacja transakcji kartą w bankomacie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:727a.00000b0b.3d3136a8@newsgate.onet.pl...
    >
    > Co radzicie? Pieniędzy bankomat mi nie wypłacił, PKO BP S.A. się na mnie
    > wypina, BGŻ prawdopodobnie też (jeśli wierzyć pismu). Czy reklamować
    > bezpośrednio w BGŻ S.A.? Jeśli tak to do jakiego Departamentu / Zespołu
    > kierować pismo z reklamacją?
    >

    http://www.zbp.pl/arbiter/arbiter_glowna.htm

    Maciej


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1