  • 1. Data: 2004-04-20 13:38:16
    Temat: Centralny Rejestr Dłużników-gdzie się znajduje???
    Od: "Gawron" <d...@p...onet.pl>

    Witam - ponieważ ostatnio nie otrzymalem niewielkiego kredytu rzędu 900
    zł zaczęłem się zastanawiać czy fakt zerwania kiedyś (dokladnie w 2000
    roku) umowy z ideą bez oplacania kary umownej - mogło spowodować że
    znalazłem się na tym wykazie dłużników (nie wiem jak ta glupia
    instytucja dokladnie się nazywa- przez co nie otrzymalem kredytu;(

    Czy ktoś z grupowiczy orientuje się gdzie mogę uzyskać info czy jestem
    na takiej liście i przez kogo podany... Niestety Bank odmówil mi
    wyjaśnień dlaczego nie uzyklaem tego kredytu. Pozdrawiam i liczę na
    Was;-):-);-)

  • 2. Data: 2004-04-20 13:59:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Gawron wrote:
    > że znalazłem się na tym wykazie dłużników (nie wiem jak ta glupia
    > instytucja dokladnie się nazywa- przez co nie otrzymalem kredytu;(

    to jest BIK S.A. ul. Okopowa 47, 01-059 Warszawa
    ze strony http://www.bik.pl/biknew/pol/individuals.htm
    drukujesz formularz, wypelniasz wysylasz poleconym
    i w ciagu miesiaca dostajesz poleconym odpowiedz
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-04-20 13:59:53
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Gawron" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:c63939
    > Czy ktoś z grupowiczy orientuje się gdzie mogę uzyskać info czy jestem
    > na takiej liście i przez kogo podany... Niestety Bank odmówil mi

    http://www.bik.pl/biknew/pol/individuals.htm
    na tej stronie masz form- wypelnic go i wyslac

  • 4. Data: 2004-04-20 14:04:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    krab <_...@k...pl> wrote:
    > na tej stronie masz form- wypelnic go i wyslac

    Hmm a moze chodzi o BIG?Tyle, ze Ida powinna zawiadomic o fakcie wpisania.

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-04-20 14:06:56
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    napisał w wiadomości > Hmm a moze chodzi o BIG?Tyle, ze Ida powinna
    zawiadomic o fakcie wpisania.

    mozliwe ze masz racje :-)
    ja tez nie wiem dlaczego dostal odmowe :-))

  • 6. Data: 2004-04-20 14:28:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-04-20 16:06, Użytkownik krab napisał:

    > ja tez nie wiem dlaczego dostal odmowe :-))

    ;> Zdolność kredytowa ? Scoring nie ten ? ;>

    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 7. Data: 2004-04-20 19:26:45
    Od: "Gawron" <d...@p...onet.pl>

    ok dzięki za info;-) w każdym razie w bik chodzi o tzw zle kredyty ale
    ja takowych nie mam a obecny jeden wspólny z matką (samochodowy)
    spłacamy bez zarzutu... A mi chodziło o ideę... Ale ok sprawdze to tak
    czy siak - jescze raz dzięki

  • 8. Data: 2004-04-20 21:23:52
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > ja takowych nie mam a obecny jeden wspólny z matką (samochodowy)
    > spłacamy bez zarzutu... A mi chodziło o ideę... Ale ok sprawdze to tak

    zgadza sie, bik posiada info z bankow. a dokladnie to zgodnie z
    art. 105 ust. 4 prawa bankowego przetwarza dane osobowe w celu zbierania
    i udostepniania bankom informacji w zwiazku z udzielaniem kredytow,
    pozyczek pienieznych, gwarancji bankowych i poreczen.

    ja wyslalem zapytanie do bik'u na swoj temat i okazalo sie, ze jest tam
    informacja nawet o tym, ze kiedys posiadalem i zamknalem rachunek
    w millenium. a nigdy nie bralem tam kredytu.

    na pewno jest tam informacja o tym, ze obecnie splacasz kredyt i w jakiej
    kwocie. moze nie masz juz zdolnosci kredytowej? a moze spozniliscie sie
    z ratami?

    w kazdym razie w bik'u sa zbierane rozne informacje, nie tylko o zlych
    kredytach.

    a jestes kawalerem? w oddziale pkobp, w ktorym pracuje moja siostra,
    bardzo czesto kawalerom nie udzielaja kredytow, nawet niewielikch.
    taka przyjeli polityke. oczywiscie nie podaja klientowi powodu odmowy.

    pozdr.
    marcin

  • 9. Data: 2004-04-21 00:22:41
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    > informacja nawet o tym, ze kiedys posiadalem i zamknalem rachunek
    > w millenium. a nigdy nie bralem tam kredytu.

    Rachunki z mozliwoscia debetowania Millennium rejestruje w BIKu (jesli
    jedziesz na debecie). Moze wlasnie taki rachunek miales?

    Pozdr,
    Leo

  • 10. Data: 2004-04-21 10:17:34
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Rachunki z mozliwoscia debetowania Millennium rejestruje w BIKu (jesli
    > jedziesz na debecie). Moze wlasnie taki rachunek miales?

    tak tez przypuszczalem. debetu nie uzywalem, ale mozliwosc pewnie byla:P
    pozdr.
    marcin