    From: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w co inwestować 50zł miesiecznie?
    Date: Wed, 21 Apr 2004 11:33:39 +0200
    Sender: w...@o...pl@dl146.internetdsl.tpnet.pl

    Znany(a) niektórym Pan Farciarz, o bladym poranku, olśniony(a),
    napisał(a):

    > Jesli interesuje cie dlugo terminowa inwestycja, polecam przyjrzec
    > sie TFI ( przyjrzec sie nie znaczy kupowac)

    Ekhm, za 50 zł miesięcznie? To rzeczywiście tylko mozna się przyjrzeć.
    Ja już dawno tego rynku nie śledziłem, ale ZTCW tych papierów na wagę
    się nie kupuje, tylko na sztuki... Niepodzielne sztuki.

    --
    woy

    'pytanie, czy dadaiści potrafią napisać minimalnie sensowny post
    usenetowy, dalej pozostaje bez odpowiedzi' [A. Galicki]