  • 1. Data: 2003-12-29 13:18:58
    Temat: w co albo na jaka lokate zainwestowac?
    Od: "uqar" <u...@o...pl>

    czolem.25 tys zl. , moze ktos sobie zakladal niedawno lokate lub
    zainwestowal pieniadze w cos?, prosze o rade(podpowiedz)nie chce mi sie
    grzebac i szukac i sie zastanawiac.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-29 13:21:09
    Temat: Re: w co albo na jaka lokate zainwestowac?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > czolem.25 tys zl. , moze ktos sobie zakladal niedawno lokate lub
    > zainwestowal pieniadze w cos?, prosze o rade(podpowiedz)nie chce mi sie
    > grzebac i szukac i sie zastanawiac.

    Jeżeli lokata, to sprawdź Dominet Bank. Jeżeli coś innego, to musisz napisać
    coś więcej - przez jaki czas chcesz inwestować, czy akceptujesz stratę
    części kapitału np.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-12-29 13:24:08
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "uqar" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czolem.25 tys zl. , moze ktos sobie zakladal niedawno lokate lub
    > zainwestowal pieniadze w cos?, prosze o rade(podpowiedz)nie chce mi sie
    > grzebac i szukac i sie zastanawiac.

    Co do lokat, to sprawdź Pluskonto w Volkswagen banku

  • 4. Data: 2003-12-29 14:37:40
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Co do lokat, to sprawdź Pluskonto w Volkswagen banku

    poza VW - ciekawie wygląda rownież oferta lokacyjna nowego eurobanku

  • 5. Data: 2003-12-30 09:07:10
    Od: "MIHOO" <r...@w...pl>

> [...]
    > czolem.25 tys zl. , moze ktos sobie zakladal niedawno lokate lub
    > zainwestowal pieniadze w cos?, prosze o rade(podpowiedz)nie chce mi sie

    Sprawdź, czy jakiś SKOK nie ma oddziału w Twojej okolicy.
    www.skok.pl

  • 6. Data: 2003-12-30 17:59:40
    Od: b...@p...onet.pl

    > czolem.25 tys zl. , moze ktos sobie zakladal niedawno lokate lub
    > zainwestowal pieniadze w cos?, prosze o rade(podpowiedz)nie chce mi sie
    > grzebac i szukac i sie zastanawiac.
    >
    > pozdrawiam

    Podobno w Nordei przygotowują jakąś lokatę w porozumieniu z nordea życie w
    formie polisy - bez podatku - cos koło 4-4,5%

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-12-30 21:44:53
    Od: e...@p...onet.pl

    > czolem.25 tys zl. , moze ktos sobie zakladal niedawno lokate lub
    > zainwestowal pieniadze w cos?, prosze o rade(podpowiedz)nie chce mi sie
    > grzebac i szukac i sie zastanawiac.

    obudziles sie ciut za pozno. a jeszcze w poniedzialek (ostatni dzien) mozna
    bylo zainwestowac na 2 lata przy stalym oprocentowaniu 5,90% - bez podatku!
    w obligacje skarbowe na GPW, jakby sie kto pytal.