  • 1. Data: 2004-02-23 22:52:08
    Temat: vwbank - jak zmienić dane zlecenia stałego
    Od: "tiger" <tigerb[no spam]@poczta.gazeta.pl>

    Witam,
    Pytanie jak w temacie, status zlecenia: "? - zlecenie w realizacji", data
    realizacji zlecenia to dopiero 29 luty i już nic nie można zrobić - napisy
    Edycja, Zablokuj i Zakończ są nieaktywne !!!

    Ogólnie brakuje mi jakiegoś helpa dla początkujących bo w pytaniach i
    odpowiedziach nie ma żadnych szczegółów.
    Może ktoś wie gdzie go znaleść, jeśli na stronach vwbankdirect to ktoś go
    dobrze zakamuflował

    Pozdrowienia
    tiger

  • 2. Data: 2004-02-24 06:49:31
    Temat: Re: vwbank - jak zmienić dane zlecenia stałego
    Od: "Jurek" <n...@...pl>

> [...]
    > realizacji zlecenia to dopiero 29 luty i już nic nie można zrobić - napisy
    > Edycja, Zablokuj i Zakończ są nieaktywne !!!

    Musisz zaczekać chwilkę i jeśli wszystkie dane przelewu będą ok to status
    "zlecenie w realizacji" zmienia się na "aktywne" i wtedy będziesz mógł
    edytować.

  • 3. Data: 2004-02-24 07:04:42
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c1e06g$a1v$1@atlantis.news.tpi.pl>, tiger wrote:
    > Witam,
    > Pytanie jak w temacie, status zlecenia: "? - zlecenie w realizacji", data
    > realizacji zlecenia to dopiero 29 luty i już nic nie można zrobić -

    Można. Ciepnąć tego całego vw w kąt i wrócić na strony, kt. są
    o niebo lepsze (www.mbank.pl). I być może warto jeszcze zjechać ich w
    tej ich ankiecie, choć nie ma żadnej pewności, że wezmą to sobie do
    serca.
    Mam taką teorię, że tfurca www vw tak naprawdę to pracował dla
    konkurencji.

> [...]
    > odpowiedziach nie ma żadnych szczegółów.
    > Może ktoś wie gdzie go znaleść, jeśli na stronach vwbankdirect to ktoś go

    Nic tam nie znajdziesz, vw nie oferuje sensownej pomocy swoim
    klientom. Na mail - ważny! bo dotyczący zwiększenia
    limitu - odpowiedzieli dopiero po drugim mailu (lekko nieprzyjemnym,
    bo już traciłam cierpliwość, a sprawa ważna) ponaglającym, ale wtedy
    zrobili ekspresowo, tyle, że zwiększanie limitu trwało w sumie ok. 5
    dni. Wniosek: jak jesteś spokojny i się nie awanturujesz, to zleją.
    Choć muszę przyznać, że później na kolejny mail odpowiedzieli już
    szybko - może znalazłam się na specjalnej liście klientów, kt. nie
    popuszczą :)

    Renata

  • 4. Data: 2004-02-24 08:54:48
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "tiger" <tigerb[no spam]@poczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > odpowiedziach nie ma żadnych szczegółów.
    > Może ktoś wie gdzie go znaleść, jeśli na stronach vwbankdirect to ktoś go

    No niestety, trzeba było troszkę pomyśleć przed przenosinami masowymi do VW.
    To już kolejny tego typu post. Nagle okazuje się, że interfejs VW to nie to
    samo co mBanku?
    Oczywiście, dla jednych wystarcza w zupełności, ale ci, którzy myśleli, że
    za darmowe przelewy w VW będą mieli dokładnie to samo co w mBanku nagle są
    tacy zdziwieni, że banki mogą się tak różnić między sobą... :)

    pzdr
    KK

  • 5. Data: 2004-02-24 09:11:33
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    Co i tak nie zmienia faktu ze VW jest leopszy i tańszy od mBanku
    ja sie przenosze pomalutku z gotóweczką do VW (mam oba konta i VW i mbank)
    Troszkę gorzej rozwiązany serwis www ale oprocentowanie lepsze np plus
    lokata 4,5% na 1 miesiąc stałe %
    mBank traci z każdym dniem
    a taki fajny był hamerykański ;)

    --

    Piotr
    ...@...pl

  • 6. Data: 2004-02-24 09:32:33
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <2...@2...186.70.30>, PiotrF wrote:
    > Co i tak nie zmienia faktu ze VW jest leopszy i tańszy od mBanku

    Że tańszy to zgoda, ale potrafisz udowodnić, że vw jest lepszy jako
    rachunek bieżący (nie oszczędnościowy)?

    Renata

  • 7. Data: 2004-02-24 12:58:38
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    > Że tańszy to zgoda, ale potrafisz udowodnić, że vw jest lepszy jako
    > rachunek bieżący (nie oszczędnościowy)?
    >
    > Renata

    no tego raczej nie udowodnię, jeszcze im troszkę brakuje
    ale myślę że niedługo VW dogoni pod tym względem mBonk ;)

    Ja już płacę kartą VW, przelewy się wysyłają bez problemu, zlecenia stałe
    też
    jak dla mnie wystarczy, trzeba mieć tylko troszkę więcej na koncie , bo brak
    online-wości troszkę męczący
    bezpłatne 0800
    limity na karcie większe, z każdego bankomatu bez prowizji powyżej 400zł -
    rewelacja!!!!!!!!!!!!

    Piotr

  • 8. Data: 2004-02-24 14:11:29
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    > no tego raczej nie udowodnię, jeszcze im troszkę brakuje

    No więc właśnie, niech każdy sam sobie odpowie czy chce mieć taniej
    czy lepiej.

    > ale myślę że niedługo VW dogoni pod tym względem mBonk ;)

    Też bym sobie życzyła, ale jak długo już utrzymuje się w vw taki
    kulawy stan?

    > Ja już płacę kartą VW,

    A ja nie płacę, bo w mBanku ustawiłam sobie taki pin jaki mi pasuje.
    Czy w vw można zmienić pin?

    >przelewy się wysyłają bez problemu, zlecenia stałe też

    Ale za to jak się je topornie ustawia! Jaki w nich bałagan i
    nieprzejrzystość!

    > jak dla mnie wystarczy,

    Tak jak pisałam, albo taniej, albo lepiej - każdemu wedle potrzeb.

    >trzeba mieć tylko troszkę więcej na koncie , bo brak
    > online-wości troszkę męczący

    Brak onlinowości w "obsłudze on-line" nazwałabym raczej kpiną
    (kłamstwem?).

    > bezpłatne 0800

    Jak ktoś lubi wisieć na telefonie, słuchać muzyczki i komunikatów i
    tracić czas...

    > limity na karcie większe,

    Większą gotówkę potrzebowałam tylko raz, gdy trzeba było zapłacić
    parkieciarzom i glazurnikom - nie przyjmowali kart:) Większe sumy
    płacę kk lub przelewem. Ale jak ktoś potrzebuje większego limitu, to
    jest to oczywiście dla niego zaleta.

    >z każdego bankomatu bez prowizji powyżej 400zł -
    > rewelacja!!!!!!!!!!!!

    I tu się zgadzam. Chyba jedyna oprócz braku opłat, ale przecież za
    nizszą jakość przewaga vw nad mBankiem, bo oprocentowanie już podobno
    spada.

    Renata

  • 9. Data: 2004-02-25 22:50:16
    Od: "tiger" <tigerb[no spam]@poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Jurek" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    > Musisz zaczekać chwilkę i jeśli wszystkie dane przelewu będą ok to status
    > "zlecenie w realizacji" zmienia się na "aktywne" i wtedy będziesz mógł
    > edytować.

    Fakt, jak wszedłem po dwóch godzinach to status zrobił się "aktywny" i
    zaczęły działać napisy.
    Dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam
    tiger