    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: vwbank - jak zmienić dane zlecenia stałego
    Date: 24 Feb 2004 14:11:29 GMT

    In article <2...@2...186.70.30>, PiotrF wrote:

    > no tego raczej nie udowodnię, jeszcze im troszkę brakuje

    No więc właśnie, niech każdy sam sobie odpowie czy chce mieć taniej
    czy lepiej.

    > ale myślę że niedługo VW dogoni pod tym względem mBonk ;)

    Też bym sobie życzyła, ale jak długo już utrzymuje się w vw taki
    kulawy stan?

    > Ja już płacę kartą VW,

    A ja nie płacę, bo w mBanku ustawiłam sobie taki pin jaki mi pasuje.
    Czy w vw można zmienić pin?

    >przelewy się wysyłają bez problemu, zlecenia stałe też

    Ale za to jak się je topornie ustawia! Jaki w nich bałagan i
    nieprzejrzystość!

    > jak dla mnie wystarczy,

    Tak jak pisałam, albo taniej, albo lepiej - każdemu wedle potrzeb.

    >trzeba mieć tylko troszkę więcej na koncie , bo brak
    > online-wości troszkę męczący

    Brak onlinowości w "obsłudze on-line" nazwałabym raczej kpiną
    (kłamstwem?).

    > bezpłatne 0800

    Jak ktoś lubi wisieć na telefonie, słuchać muzyczki i komunikatów i
    tracić czas...

    > limity na karcie większe,

    Większą gotówkę potrzebowałam tylko raz, gdy trzeba było zapłacić
    parkieciarzom i glazurnikom - nie przyjmowali kart:) Większe sumy
    płacę kk lub przelewem. Ale jak ktoś potrzebuje większego limitu, to
    jest to oczywiście dla niego zaleta.

    >z każdego bankomatu bez prowizji powyżej 400zł -
    > rewelacja!!!!!!!!!!!!

    I tu się zgadzam. Chyba jedyna oprócz braku opłat, ale przecież za
    nizszą jakość przewaga vw nad mBankiem, bo oprocentowanie już podobno
    spada.

    Renata