  • 1. Data: 2006-07-20 16:58:56
    Temat: visa za granicą
    Od: "smint" <s...@g...pl>

    Witam

    Mam zwykłą kartę Visa Electron Lukas Banku (bankomatowa czy tam płatnicza) i
    chciałem spytac czy za granica (Dania, Szwecja) bede mogl nią płacic i
    pobierac z bankomatow gotowke (oczywiscie SEK i DKK). Jesli tak to jak duza
    jest prowizja i wg jakiego kursu beda przeliczane moje PLNy na korony.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-07-20 17:31:36
    Temat: Re: visa za granicą
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    > Mam zwykłą kartę Visa Electron Lukas Banku (bankomatowa czy tam płatnicza)

    Ja zawsze miałem z nią kłopoty.
    Polecam VW banku.
    Zawsze działa i niskie pwiozje

    Kasia

  • 3. Data: 2006-07-20 17:43:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    smint napisał(a):

    > Mam zwykłą kartę Visa Electron Lukas Banku (bankomatowa czy tam płatnicza) i
    > chciałem spytac czy za granica (Dania, Szwecja) bede mogl nią płacic i
    > pobierac z bankomatow gotowke (oczywiscie SEK i DKK).\

    Naturalnie.

    > Jesli tak to jak duza
    > jest prowizja

    Zgodna z tabelą opłat banku.

    > i wg jakiego kursu beda przeliczane moje PLNy na korony.

    Wg kursu BZWBK.

  • 4. Data: 2006-07-21 02:01:54
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > jest prowizja i wg jakiego kursu beda przeliczane moje PLNy na korony.

    Na czas wyjazdu zaloz konto w Nordea Bank Polska, to w bankomatach sieci Nordea
    oraz Otto bedzie darmowa wyplata bez dodatkowych prowizji, tylko wymiana waluty
    na polska.