  • 1. Data: 2006-07-20 11:42:27
    Temat: Experian w Polsce?
    Od: "Karolina" <k...@a...pl>

    witam,
    wiecie cos moze o dzialalnosci Experian w Polsce? potrzebuje pilnie informacji,
    a jakos ciezko cokolwiek znalezc

    z gory dzieki
    Karolina

  • 2. Data: 2006-07-21 00:10:41
    Temat: Re: Experian w Polsce?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > witam,
    > wiecie cos moze o dzialalnosci Experian w Polsce? potrzebuje pilnie informacji,
> [...]

    Experian nie jest w Polsce i nie bedzie (raczej), bo jedyna firma narazie wg
    przepisow moze byc BIK SA (jest w 100% panstwowy) i nie zapowiada sie, zeby to
    sie zmienilo.

  • 3. Data: 2006-07-21 05:46:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 21 Jul 2006 02:10:41 +0200,
    osoba podpisana: kjvirtual <k...@g...com>
    napisała:
    [...]
    > Experian nie jest w Polsce i nie bedzie (raczej), bo jedyna firma narazie wg
    > przepisow moze byc BIK SA (jest w 100% panstwowy) i nie zapowiada sie, zeby to
    > sie zmienilo.

    Może podać te przepisy ? I źródło informacji, że upaństwowili BIK ?
    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 4. Data: 2006-07-21 12:13:19
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Może podać te przepisy ? I źródło informacji, że upaństwowili BIK ?

    Cos mi sie pomylilo z innym panstwem. BIK jest wlasnoscia kilkunastu bankow,
    Experian, jakby chcial wejsc do Polski, to albo by wchlonal BIK, albo by musial
    od podstaw negocjowac z bankami, a to raczej malo prawdopodobne.

    Chociaz wolalbym Experian, niz BIK.

  • 5. Data: 2006-07-21 13:13:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 21 Jul 2006 14:13:19 +0200, "kjvirtual"
    <k...@g...com> wrote:

> [...]
    >Experian, jakby chcial wejsc do Polski, to albo by wchlonal BIK, albo by musial
    >od podstaw negocjowac z bankami, a to raczej malo prawdopodobne.

    OIDP, to Experian sprzedał BIK-owi sysytem który jest wykorzystywany
    do przetwarzania danych.
    --
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Lem/