  • 1. Data: 2003-02-12 09:28:02
    Temat: uwaga na nowe prowizje PKO BP
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    uwaga na nowe prowizje PKO BP
    pobrali mi 2% za odnowienie kredytu odnawialnego :(
    przy dużym kredycie to dość znaczna suma

    szkoda, że mBank dopiero teraz zaproponował program TSL+

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-02-12 10:24:06
    Temat: Re: uwaga na nowe prowizje PKO BP
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> writes:

    > pobrali mi 2% za odnowienie kredytu odnawialnego :(

    A co to jest odnowienie kredytu odnawialnego?

    MJ

  • 3. Data: 2003-02-12 10:45:55
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    > uwaga na nowe prowizje PKO BP
    > pobrali mi 2% za odnowienie kredytu odnawialnego :(
    > przy dużym kredycie to dość znaczna suma

    O!, a mi kilka dni temu - 1%
    T.

  • 4. Data: 2003-02-12 11:13:04
    Od: t...@p...onet.pl

    > A co to jest odnowienie kredytu odnawialnego?
    >
    >  MJ
    PKOBP pobiera co roku opłatę za "gotowość" linii kredytowej. Tak robią i inne
    banki lecz 2% to jest strasznie dużo.

  • 5. Data: 2003-02-12 11:30:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > A co to jest odnowienie kredytu odnawialnego?

    Limit dostajesz na 12 miesięcy. Kredyt jest odnawiany co 12 miesięcy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-02-12 11:35:48
    Temat: Odp: uwaga na nowe prowizje PKO BP
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    Np. w ING jest co prawda 1% , ale nie mniej niż 50 zł.
    Moja teściowa np. ma limit 500 zł , a biorą 50 zl za gotowość , czyli de
    facto
    płaci 10 % przyznanego limitu i to jest według mnie " strasznie dużo ".

    pozdr.

    eha

    ---

  • 7. Data: 2003-02-12 11:50:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> writes:

    > Limit dostajesz na 12 miesięcy. Kredyt jest odnawiany co 12 miesięcy.

    Aha. Znaczy raz na rok trzeba zaplacic 2% od kwoty limitu?

    A ile sie placilo wg starej taryfy?

    MJ

  • 8. Data: 2003-02-12 12:28:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Aha. Znaczy raz na rok trzeba zaplacic 2% od kwoty limitu?

    Tak. Prowizję.

    > A ile sie placilo wg starej taryfy?

    A to nie wiem. Ale jak jeszcze miałem linię w PEKAO, to też się okazało, że
    od ostatniego razu jak mi pobierali, to prowizja skoczyła.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-02-12 12:33:57
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "eha" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > facto
    > płaci 10 % przyznanego limitu i to jest według mnie " strasznie dużo ".

    a czy w PKO nie jest 2 % i nie mniej niz 60 zl ?

  • 10. Data: 2003-02-12 12:43:40
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...)
    > A ile sie placilo wg starej taryfy?
    >
    > MJ
    Przed "omawiana" podwyzka 1%, ale jeszcze niedawno 0,5%. I komu TO
    przeszkadzalo ;-)?
    PL