  • 1. Data: 2003-02-11 20:21:52
    Temat: Co oznacza skrót L/C 30 dni a co D/A 30 dni. Chodzi o rodzaj płatności ale nie
    Od: g...@p...onet.pl

    Co oznacza skrót L/C 30 dni a co D/A 30 dni. Chodzi o rodzaj płatności ale nie
    mam pojęcia o jaki...

  • 2. Data: 2003-02-11 20:55:10
    Od: Tomek Dygała <t...@a...post.pl>

    > Co oznacza skrót L/C 30 dni a co D/A 30 dni. Chodzi o rodzaj
    płatności ale nie
    > mam pojęcia o jaki...

    L/c = Letter of Credit czyli akredytywa

    a D/A wstyd się przyznać nie pamiętam...

    pzdr.
    Tomek D
    --
    GOT w Internecie http://www.got.w.pl
    Źle Cię potraktowali w schronisku?

  • 3. Data: 2003-02-12 13:12:57
    Od: "Jarek \(maxjar\) Kwiatkowski" <m...@p...onet.pl>

    > Co oznacza skrót L/C 30 dni a co D/A 30 dni. Chodzi o rodzaj płatności ale
    nie
    > mam pojęcia o jaki...

    to ja tez sie przylacze z czyms takim:
    - T/T in advance
    - L/C at sight
    i prosilbym uprzejmie o podpowiedz...........
    Jarek

  • 4. Data: 2003-02-12 14:35:50
    Od: "Merlin" <m...@o...pl>

    > a D/A wstyd się przyznać nie pamiętam...

    D/A - Documents against Acceptance
    L/C at sight - A letter of credit that is payable as soon as the required
    documents have been presented.

    a tego nie jestem pewien :
    T/T in advance - płatność SWIFTem (Telegraphic Transfer) z góry ?

    Pzdr.
    Merlin

  • 5. Data: 2003-02-13 21:06:05
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    > L/C at sight - A letter of credit that is payable as soon as the required
    > documents have been presented.

    po polsku akredytywa dokumentowa. temat na prace magisterska ;)