  • 1. Data: 2003-06-09 15:20:46
    Temat: Tydzień unijny w BPH PBK
    Od: m...@p...onet.pl

    Dziś w poniedziałkowych gazetach można znaleźć specjalną ulotkę BPH PBK, gdzie
    czytamy:

    ulotkę wymień w najbliższym oddziale na:

    - bezpłatne prowadzenie każdego konta SEZAM *
    - bezpłatna obsługa internet, WAP, SMS, tel.
    - bezpłatne wydanie pierwszej karty Maestro
    - KK za darmo
    - Pożyczka PO Prostu bez odsetek
    - bezpłatny pakiet dla firm Harmonium
    - bezpłatna zmiana waluty kredytu na nieruchomości

    Dla pierwszych 10 000 klientów niespodzianka (gra Domino?).

    *Sezam będzie bez opłat do końca lipca. Kontynuacja promocji przez rok
    uwarunkowana regularnymi wpływami, odpowiednio 500, 1500, 3000 PLN.

  • 2. Data: 2003-06-09 15:55:20
    Temat: Re: Tydzień unijny w BPH PBK
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    > ulotkę wymień w najbliższym oddziale na:

    nie mialem ulotki, okazalo sie to zbedne

    > - bezpłatne wydanie pierwszej karty Maestro

    jednak jest do niej oplata miesieczna jesli nie dokona sie 3 tranzakcji -
    zapomnialem zapytac czy 3 w kazdym miesiacu, czy tylko 3 w ciagu pierwszego
    miesiaca, moze ktos wie ?

    > - KK za darmo

    ale z wymaganiami i to dosc ostrymi ;-(

    > - Pożyczka PO Prostu bez odsetek

    dopiero po ilus tam miesiacah

    > Dla pierwszych 10 000 klientów niespodzianka (gra Domino?).

    ja dostalem atlas samochodowy polski :-( wydawnictwo bphpbk

    > *Sezam będzie bez opłat do końca lipca. Kontynuacja promocji przez rok
    > uwarunkowana regularnymi wpływami, odpowiednio 500, 1500, 3000 PLN.

    tak trzeba bedzie pamietac o tych wplatach pod grozba kary 10 zl za kazdy
    miesiac :-)

  • 3. Data: 2003-06-09 16:38:16
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > - Pożyczka PO Prostu bez odsetek
    > - bezpłatny pakiet dla firm Harmonium
    > - bezpłatna zmiana waluty kredytu na nieruchomości

    TYDZIEŃ UNIJNY
    Tylko do poniedziałku 16.06.2003 r.

    Tydzień unijny w BPH PBK to siedem atrakcyjnych propozycji dla NOWYCH
    klientów !!!!!!!!!

  • 4. Data: 2003-06-09 18:23:07
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Krab wrote:

    > jednak jest do niej oplata miesieczna jesli nie dokona sie 3 tranzakcji -
    > zapomnialem zapytac czy 3 w kazdym miesiacu, czy tylko 3 w ciagu pierwszego
    > miesiaca, moze ktos wie ?

    chodzi o ubezpieczenie? jestes pewien ze ono jest obowiazkowe ?

    a tak wogole to w toip jest wyraznie napisane ze wydanie karty
    VE i Maestro kosztuje 0 zl, w placowce nie byli w stanie mi pokazac
    dokumentu w ktorym jest napisane ze dotyczy to pierwszej karty
    wydanej do nowego rachunku, a nie chca mi dac za darmo
    bo kiedys mialem karte VE i chca pobrac oplate za wznowienie,
    wydanie nowej karty z innym numerem nawet gdy bylaby to tez VE
    to chyba nie jest wznowienie?

  • 5. Data: 2003-06-11 12:39:51
    Od: "Paweł" <P...@p...onet.pl>

    Czyli olewają starych klientów. Jeżeli się ma ROR w BPH to trzeba go
    zlikwidować i założyć nowy, a wtedy karta
    za darmo (wznowienie od 25zł) i prowadzenie rachunku przez rok (12x10zł) też
    za darmo. Zysk 145zł. Ale żeby tak olewać starych klientów?

  • 6. Data: 2003-06-11 12:56:25
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Paweł"
> [...]
    też
    > za darmo. Zysk 145zł. Ale żeby tak olewać starych klientów?

    wlasnie sobie przekalkulowalem, ze KK MC zostawiam, a sezama (ror) zamykam
    szkoda tylko, ze fakt posiadania KK nie pozwala zachowac sezama, zeby miec
    podglad na operacje wykonane karta - to jest mozliwe np w BZ WBK i znacznie
    podnosi bezpieczenstwo karty
    *** blad ***