  • 1. Data: 2003-06-09 15:19:17
    Temat: CK BZWBK
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Wczoraj placilem VC Citka na stacji Esso w Stalowej Woli - obsluguje ich
    BZWBK - niby autoryzajca byla (kod autoryzacji zaczyna sie na 9) ale ani
    wczoraj ani dzis nie ma blokady jeszcze. Wczesniej chodzily sluchy ze w
    BZWBK nie ma autoryzacji jak kod transakcji zaczynal sie na ) - czyzby cos
    sie zmienilo?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-06-09 15:53:39
    Temat: Re: CK BZWBK
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > BZWBK nie ma autoryzacji jak kod transakcji zaczynal sie na ) - czyzby cos

    Przy placeniu w terminalach BZ WBK to sie zdarza bardzo czesto. Blokada
    pojawia sie zwykle po 2-3 dniach. W zasadzie przy BZ WBK nigdy mi sie nie
    zdarzylo zeby blokada byla od razu.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-06-09 15:54:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał:

    > Przy placeniu w terminalach BZ WBK to sie zdarza bardzo czesto. Blokada
    > pojawia sie zwykle po 2-3 dniach. W zasadzie przy BZ WBK nigdy mi sie nie
    > zdarzylo zeby blokada byla od razu.

    Jak jest autoryzacja (prawdziwa, a nie udawana), to jest blokada od razu.

  • 4. Data: 2003-06-09 16:26:55
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Jak jest autoryzacja (prawdziwa, a nie udawana), to jest blokada od razu.

    To dziwne floor limity maja - przy platnosci 829zl blokada pojawila sie
    nastepnego dnia po platnosci. A przeciez niemozliwe zeby przy takiej kwocie
    nie bylo autoryzacji.

  • 5. Data: 2003-06-09 16:43:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > To dziwne floor limity maja - przy platnosci 829zl blokada pojawila sie
    > nastepnego dnia po platnosci. A przeciez niemozliwe zeby przy takiej kwocie
    > nie bylo autoryzacji.

    A jaka karta ? Czy w innych POSach jest blokada on-line ?

  • 6. Data: 2003-06-09 17:25:16
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > A jaka karta ? Czy w innych POSach jest blokada on-line ?

    VC Multi (debetowa) - przy wszystkich innych blokada jest od razu.

  • 7. Data: 2003-06-09 17:55:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał:

    > VC Multi (debetowa) - przy wszystkich innych blokada jest od razu.

    Hmmm... nie korzystałem juz dawno z debetówek multi i nie pamiętam czy u mnie
    bylo tak samo... Przy KK multi blokada jest od razu (jeśli jest autoryzacja).
    Ciekaw jestem jak jest przy 'nowych' debetówkach ?

  • 8. Data: 2003-06-09 22:53:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> writes:

    > To dziwne floor limity maja - przy platnosci 829zl blokada pojawila sie
    > nastepnego dnia po platnosci. A przeciez niemozliwe zeby przy takiej kwocie
    > nie bylo autoryzacji.

    Transakcja nieautoryzowana jest mozliwa niezaleznie od kwoty. Fakt, ze
    nie jest to standardowa konfiguracja.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator