  • 31. Data: 2016-03-28 01:45:14
    Temat: Re: ustawa antyfrankowa a Pekao SA, RaiffeisenPolbank i BGŻ BNP Paribas
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 56f10d79$0$22836$6...@n...neostrada.pl

    Budzik>>Poczytaj np. o millenium - suzkano tych franków w bilansach, szukano...

    > Nawet jak bank wie, ze wytnie numer i za dwa lata zarobi, to KNF nie wie, i po roku
    patrzy w bilans i przysyla komisarza, skoro
    > bank utracil fundusze wlasne.

    Budzik ma swoje informacje -- nie tylko frankowe.
    Jeśli bank oszukiwał -- IMO są instytucje nadzorujące...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 33. Data: 2016-03-28 11:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Skoro bank udzielił kredytu we frankach -- musiał przyjąć franki
    > jako walutę spłaty.

    Musiał, nie musiał, przez długi czas banki nie przyjmowały franków.
    Dopiero zostały do tego zmuszone.

  • 32. Data: 2016-03-28 11:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Tyle zatrzymuję sobie, ile daję komuś.
    > Zgodnie z Konstytucją ;) to żebranie, ale wg mnie -- dzielenie się
    > zyskiem.

    Tak jak pisałem - podwójne standardy.
    Bo tak naprawde to jest to zwykłe spamowanie.

  • 34. Data: 2016-03-29 00:52:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > IMO nie ma marży, ale stałą pensję, lecz być może mylę się.

    A, taka. Myślałem że inna.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 35. Data: 2016-03-29 01:57:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Musiał, nie musiał, przez długi czas banki nie przyjmowały franków.
    > Dopiero zostały do tego zmuszone.

    Tylko na takie ,,pomoce'' mogą liczyć ludzie (w tym i frankowicze)
    w państwie prawa -- na zmuszanie strony do wywiązania się z umowy.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 36. Data: 2016-03-29 02:22:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Tak jak pisałem - podwójne standardy.
    > Bo tak naprawde to jest to zwykłe spamowanie.

    Zatem spam czy żebractwo?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Spam

    Widzisz gdzieś o żebraniu? :)

    -=-

    Aby określić wiadomość mianem spamu, musi ona spełnić trzy następujące warunki
    jednocześnie:

    A-- Treść wiadomości jest niezależna od tożsamości odbiorcy.
    B-> Odbiorca nie wyraził uprzedniej, zamierzonej zgody na otrzymanie tej
    wiadomości.
    C-> Treść wiadomości daje podstawę do przypuszczeń, iż nadawca wskutek jej wysłania
    może odnieść zyski nieproporcjonalne w stosunku do korzyści odbiorcy.

    B Tu (na tej grupie) zakładamy, że każdy wyraził zgodę na takie (dające zysk
    odbiorcy) wiadomości.
    C Odbiorca zarobi dokładnie tyle, ile zarobię. Co więcej -- może założyć sobie
    podobna stronę, aby
    dać mi zarobić połowę, co jednak wg kogoś z tej grupy jest niekorzystne dla
    właściciela strony. :)
    (czyli koś uważa, że ja oferuję warunki zbyt dobre dla odbiorcy)

    -=-

    Zostałem Wydawcą niechcący. Najpierw omyłkowo wypełniłem formularze, następnie
    zostałem sympatycznie
    zapytany o powód zaniechania i byłem namawiany na współpracę, do której włączyłem się
    po dość długim
    czasie -- niestety osoba namawiająca mnie do współpracy już nie pracowała w Agorze...

    -=-

    Korzystając z okazji (problemu -- żebractwo czy spam) przypomnę niektóre Twoje
    poglądy:

    - Animka czyni źle, informując o wybuchających akumulatorach
    (przejawiła się tu Twoja troska o życie)
    - PiS łamie Konstytucję
    - ktoś powinien spłacić kredyty frankowiczom
    (tak ze 200 czy 300 tysięcy frankowiczowi można by dać)

    Aby było jasne -- nie mam nic przeciwko temu, by ktoś (Ty przykładowo)
    spłacał cudze kredyty DOBROWOLNIE własnymi pieniędzmi, ale IMO taka
    działalność jest awychowawcza.

    Ogólnie chyba zastępstwo w karaniu koliduje z ludzkim prawem.
    (karać należy winnych, nie zaś chętnych)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 37. Data: 2016-03-29 04:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Aby określić wiadomość mianem spamu, musi ona spełnić trzy następujące
    > warunki jednocześnie:

    Daj już spokoj z tym relatywizowaniem, spamerze!

  • 38. Data: 2016-04-08 05:16:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Pewnie nie rozumieją ze rata powinna maleć...

    IMO rata nie ma swych powinności. Natomiast powinnością dłużnika jest spłacanie
    długów.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 39. Data: 2016-04-08 11:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > IMO rata nie ma swych powinności.

    Tradycyjnie juz wybrałes czepianie sie słówek zamiast merytorycznej
    dyskusji. Norma.

    > Natomiast powinnością dłużnika jest
    > spłacanie długów.

    I jeszcze brak konkretów podkresliłes truizmem.
    Brawo!