  • 1. Data: 2016-03-17 18:37:16
    Temat: Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    "informujemy, że w najbliższym czasie w serwisach bankowości
    elektronicznej wprowadzone zostaną zmiany podnoszące bezpieczeństwo
    korzystania z usług Credit Agricole ...

    Planowane zmiany obejmą:
    Nowy moduł zarządzania danymi osobowymi oraz dostępami do serwisów
    elektronicznych w związku z wdrożeniem Serwisu bankowości mobilnej CA24.
    Sposób obsługi komunikatów dotyczących bezpieczeństwa pokazywanych po
    zalogowaniu do Serwisu internetowego CA24.

    Udostępnienie przelewów online dla wszystkich klientów indywidualnych
    korzystających z haseł SMS lub tokena sprzętowego.

    Z powodów bezpieczeństwa dla przelewów online konieczne będzie używanie
    dodatkowej autoryzacji."

    Interesuje mnie szczególnie ta dodatkowa autoryzacja przelewu oprócz
    hasła sms. Co takiego mogli wymyślić?

  • 2. Data: 2016-03-18 00:05:26
    Temat: Re: Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-03-17 o 18:37, wiatrak pisze:

    > Z powodów bezpieczeństwa dla przelewów online konieczne będzie używanie
    > dodatkowej autoryzacji."
    >

    > Interesuje mnie szczególnie ta dodatkowa autoryzacja przelewu oprócz
    > hasła sms. Co takiego mogli wymyślić?

    Może trza się będzie przeżegnać ? :)

    A swoją drogą krokodyl należy do grupy nielicznych
    bez własnej apki mobilnej, więc muszą podążać za "rynkiem" ;)

    Pozdro

  • 3. Data: 2016-03-18 11:13:16
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2016-03-17 o 18:37, wiatrak pisze:

    > Udostępnienie przelewów online dla wszystkich klientów indywidualnych
    > korzystających z haseł SMS lub tokena sprzętowego.

    Czy można u nich założyć konto indywidualne i dostać token? Na ich
    stronie nie ma info, że już nie, ale to wcale nie znaczy, że tak.

  • 4. Data: 2016-03-23 23:59:10
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    wiatrak napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    > Sposób obsługi komunikatów dotyczących bezpieczeństwa pokazywanych po
    >zalogowaniu do Serwisu internetowego CA24.

    Pewnie musowo kliknąc, bo jak nie to nie przepuści dalej?

> [...]
    >dodatkowej autoryzacji."
    >
    >Interesuje mnie szczególnie ta dodatkowa autoryzacja przelewu oprócz

    Pytanie czy masz u nich kredyt? Kiedy ostatnio dzwonił do Ciebie nasz
    Doradca?
    A na serio - obawiam się, że kolejny bank w imię "nowoczesności" dla
    gadżeciarzy spuści swój interfejs na psy.

    Arek

  • 5. Data: 2016-03-24 07:50:30
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Pytanie czy masz u nich kredyt? Kiedy ostatnio dzwonił do Ciebie nasz
    > Doradca?

    Wydaje mi się, że oprócz cyferek z smsa trzeba będzie wklepać jakieś
    swoje hasło.

    A przy okazji. Zwracałem im kiedyś uwagę, że skoro cyferki z smsa do
    przelewu są jednorazowe, to po jasną cholerę są maskowane. Po wpisaniu
    nie masz możliwości skontrolowania czy wpisałeś dobrze. To mi
    powiedzieli, ze tak ma być i koniec.
    Rozumiem maskowane hasło wielokrotnego użytku. Inne banki nie ukrywają
    cyferek przy wpisywaniu tego smsa przy przelewie.

  • 6. Data: 2016-04-09 19:58:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" nd02ns$fbm$...@n...news.atman.pl

    > A przy okazji. Zwracałem im kiedyś uwagę, że skoro cyferki z smsa do przelewu są
    jednorazowe, to po jasną cholerę są maskowane. Po
    > wpisaniu nie masz możliwości skontrolowania czy wpisałeś dobrze.

    Wpisz gdzieś jawnie i Ctrl+C...

    > To mi powiedzieli, ze tak ma być i koniec.

    Słusznie -- wróg czuwa!

    > Rozumiem maskowane hasło wielokrotnego użytku.

    Dlaczego nie login? Toż ten, kto podpatrzy login, może zablokować dostęp...

    > Inne banki nie ukrywają cyferek przy wpisywaniu tego smsa przy przelewie.

    Różnie bywa.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'