  • 11. Data: 2003-12-04 11:44:10
    Temat: Re: ulgi podatkowe - dziura w systemie
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Banki maja zazwyczaj jakies stale czlony cyfr, wystarczy zmienic jedna
    > literke, albo wpisac numer rachunku wieksza liczba cyfr.
    > Poza tym szansa ze sie trafi na isniejacy numer rachunku jest znikoma.

    Poczytaj trochę o konstrukcji numerów rachunków bankowych, bo na razie to co
    napisałeś mozna skomentować tylko w jeden sposób- ROTFL!

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-12-04 11:52:18
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poczytaj trochę o konstrukcji numerów rachunków bankowych, bo na razie to
    co
    > napisałeś mozna skomentować tylko w jeden sposób- ROTFL!

    Nie mowie o nowych numerach rachunkow ktore maja numer kontrolny, a o
    starych.
    widzialam kilka razy takie 'lewe' przelewy.
    znajomy wpisywal numer znaleziony na www i przerabial go troche.
    W szczegoly nie wnikalam.

    m.

  • 13. Data: 2003-12-04 12:12:36
    Od: "tax" <k...@g...pl>

    SP9LWH <s...@a...pl> napisał(a):

    > Numer nadawcy i odbiorcy taki sam ? W US pracują wg Ciebie sami idioci ?
    > Zapomnij o tym pomyśle, bo źle na nim wyjdziesz:-(

    a kto powiedział, ze możesz miec tylko jedno konto? :-) Jedno konto w banku X
    drugie w banku Y i robisz przelew z banku X do banku Y zmieniając dane
    beneficjenta w banku Y

  • 14. Data: 2003-12-04 12:16:05
    Temat: ulgi podatkowe - dziura w systemie
    Od: "tax" <k...@N...gazeta.pl>

    Jak widzę dyskusja rozgorzała :-)
    Zgodnie z moja widzą wciąż można odliczać do 100% swoich dochodów pod
    warunkiem przekazania pieniędzy w formie darowizny na cele kultu religijnego
    na rachunek instytucji kościelnej /podstawa prawna to z jednej strony updof a
    z drugiej umowa pomiędzy państwem polskim a Kościołem/ - warunek dodatkowy,
    to obdarowany musi w ciagu 2 lat napisać oświadczenie na co wydał kwotę
    darowizny.
    Jedyny problem w tym przypadku to uwiarygodnienie przed US, ze przekazując
    100% swoich dochodów miało sie środki do życia :-)

  • 15. Data: 2003-12-04 12:43:55
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    W artykule bqn8i4$t3h$...@i...gazeta.pl,
    niejaki(a): tax z adresu <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Jak widzę dyskusja rozgorzała :-)
    > Zgodnie z moja widzą wciąż można odliczać do 100% swoich dochodów pod
    > warunkiem przekazania pieniędzy w formie darowizny na cele kultu
    > religijnego

    Chyba już nie.
    "Naczelny Sąd Administracyjny uznał wczoraj, że od 1 stycznia 1995 r.
    nie można było skorzystać z bezlimitowego odliczania tzw. darowizn
    kościelnych. A zatem od tego momentu odliczenie to podlega limitowi 10
    proc. dochodu. Rezultatem wyroku może być to, że teraz spora grupa
    podatników będzie musiała zwracać odliczane wcześniej kwoty. I to mimo
    że wcześniej na odliczanie bez limitów kwotowych pozwalało w swych
    pismach Ministerstwo Finansów."
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1091&
    dok=1091.6.3.2.1.1.0.1.htm

  • 16. Data: 2003-12-05 08:11:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:

    > Poczytaj trochę o konstrukcji numerów rachunków bankowych, bo na razie to co
    > napisałeś mozna skomentować tylko w jeden sposób- ROTFL!

    Rozwiniesz swoją światłą wypowiedź?
    BTW: Byłoby miło gdybyś potrafił właściwie interpretować płeć rozmówcy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2003-12-05 08:20:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Rozwiniesz swoją światłą wypowiedź?

    A co tu rozwijać? Weź numer rachunku bankowego i zamień cyferkę, a następnie
    spróbuj wysłać przelew.

    > BTW: Byłoby miło gdybyś potrafił właściwie interpretować płeć rozmówcy.

    Najpierw sam się naucz właściwie interpretować - dlaczego piszesz do mnie
    "potrafił" ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-12-05 09:03:46
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    > A co tu rozwijać? Weź numer rachunku bankowego i zamień cyferkę, a
    następnie
    > spróbuj wysłać przelew.

    Prosze bardzo. Pierwszy z brzegu:
    istniejacy rachunek w PBK BPH:
    106010603200004372

    Zamien miejscami 2 ostanie cyfry i sprobuj wyslac przelew:
    mi MultiBank wrocil przelew nastepnego dnia.

    m.

  • 19. Data: 2003-12-05 09:07:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Prosze bardzo. Pierwszy z brzegu:
    > istniejacy rachunek w PBK BPH:
    > 106010603200004372
    >
    > Zamien miejscami 2 ostanie cyfry i sprobuj wyslac przelew:
    > mi MultiBank wrocil przelew nastepnego dnia.

    Skąd wiedziałaś, że to konto nie istnieje i nie zrobisz komuś prezentu ;-)))
    ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2003-12-05 09:18:07
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    > Skąd wiedziałaś, że to konto nie istnieje i nie zrobisz komuś prezentu
    ;-)))

    Nie wiedzialam - ot pomylilam sie przy robieniu autentycznego przelewu.
    Rzecz w tym ze multiBank przyjal ten przelew i go wyslala, choc rachunku
    brak.
    System interesuje tylko czy sie numer rozliczeniowy banku zgadza (tak
    przypuszczam) , a co dalej jest wpisane to juz inna bajka.

    m.