  • 1. Data: 2003-12-04 09:46:22
    Temat: mbank a kłopoty w łączeniu się z nim
    Od: "peterson" <p...@o...pl>

    a propo wielu ostatnio postów na temat
    kłopotów łączenia się z mbankiem.

    po prostu mbank chyba obcina koszty i zdecydowali
    się ograniczyć wydatki na łącza internetowe.
    teraz mają dwa ISDNy (2x128 kb) i to wszystko,
    polecam łączenie się o 3.30 w nocy, lub uzbroić
    się w cierpliwośc, od stycznia mają może wprowadzą
    kolejkowanie. np. "jesteś 237 w kolejce do połączenia
    z serwisem"

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-04 10:30:09
    Temat: Re: mbank a kłopoty w łączeniu się z nim
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    peterson <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > się w cierpliwośc, od stycznia mają może wprowadzą
    > kolejkowanie. np. "jesteś 237 w kolejce do połączenia

    Z ciekawosci - skad masz takie informacje?

  • 3. Data: 2003-12-04 10:39:47
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "peterson" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a propo wielu ostatnio postów na temat
    > kłopotów łączenia się z mbankiem.

    również a propos
    - serwis transakcyjny mBanku chodzi jak burza - stan 11.24
    - wczoraj miałem miałem sprawę w mLinii (do załatwienia przez automat) - coś
    im się zepsuło, zgłosił się mLinek (od razu) poinformował że za pół godziny
    naprawią. Faktycznie wszystko było ok za pół godziny. Również nie czekałem
    na połączenie.
    - jakiś tydzień temu otrzymałem listę haseł jednorazowych po czekaniu na nią
    może 5 dni. Zamówiona została przez internet.

    Czasem mBank mnie drażni ale to co sie na tej liście wypisuje o nim to chyba
    przesada. I jakaś jakby moda.

    --
    Pozdrowienia
    Grzesiek S.

  • 4. Data: 2003-12-04 10:55:19
    Od: "Marek M." <m...@a...hotmail.com>

    peterson wrote:

    > po prostu mbank chyba obcina koszty i zdecydowali
    > się ograniczyć wydatki na łącza internetowe.
    > teraz mają dwa ISDNy (2x128 kb) i to wszystko,

    Nie prawda!
    mBank chodzi na jednym modemie. To jakiś stary modem zoltrixa i do tego z
    jakimiś dziwnymi sterownikami więc więcej nić 9600 nie wyciąga - i stąd te
    kłopoty z połączeniem z mBankiem.

    A teraz poważnie: Skąd masz te zabawne informacje o 2x128kb?
    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-12-04 11:07:51
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Z ciekawosci - skad masz takie informacje?

    Z chorych nocnych urojeń.

  • 6. Data: 2003-12-04 15:00:14
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesiek S." napisał:

> [...]
    | nią może 5 dni. Zamówiona została przez internet.
    |
    | to co sie na tej liście wypisuje o nim to chyba

    Zgadzam się. Ile razy próbowałem się połączyć z mLinią - nigdy nie czekałem
    dłużej niż dwie minuty. Dziwnym trafem korespondencja z mBanku też do mnie
    trafia terminowo (a dostałem ostatnio listę haseł, umowę do karty i nową
    kartę).

    Pozdr.

  • 7. Data: 2003-12-04 21:25:24
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Odpisując petersonowi Marek M. napisał:
> [...]
    > stąd te kłopoty z połączeniem z mBankiem.
    >
    > A teraz poważnie: Skąd masz te zabawne informacje o 2x128kb?

    Pewnie wyssał z palca ;-)

    K.