  • 1. Data: 2016-02-11 20:47:22
    Temat: uciążliwości firmowego ING
    Od: n...@p...pl

    noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w ING

    pytanie: jakich niedogodności mogę spodziewać się?!

  • 2. Data: 2016-02-12 11:40:00
    Temat: Re: uciążliwości firmowego ING
    Od: n...@p...pl

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 20:47:23 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:
    > noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w ING
    >
    > pytanie: jakich niedogodności mogę spodziewać się?!

    pytanie kieruję do osób posiadających (teraz lub
    w przeszłości) rachunek w tym banku

  • 3. Data: 2016-02-12 14:38:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 20:47:23 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:
    > noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w ING
    >
    > pytanie: jakich niedogodności mogę spodziewać się?!

    Po kiego śmiecisz grupe pisząc kilka postów dotyczących tego samego tematu

  • 4. Data: 2016-02-12 15:54:09
    Od: n...@p...pl

    W dniu piątek, 12 lutego 2016 14:38:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Po kiego śmiecisz grupe pisząc kilka postów dotyczących tego samego tematu

    po tego że pytam o kilka różnych banków i każdy wątek jest poświęcony innemu bankowi
    - odnośnie śmiecenia to właśnie Twoja wypowiedź śmieci bo nazwa grupy nie nazywa się
    "marudzę bo wstałem dziś lewą nogą" ale nazywa się pl.biznes.banki (moje pytania o
    poszczególne banki są na temat grupy a Twoje marudzenia są zaśmiecaniem tejże grupy).

  • 5. Data: 2016-02-12 15:54:16
    Od: n...@p...pl

  • 6. Data: 2016-02-12 17:56:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> f...@g...co

[...]

    Ale po co mnożysz te same posty? ;)
    [pewnie chce wyłudzić 5hpln na kolejne dziecko...]

    -=-

    Jeśli ktoś ma dwójkę dzieci w wieku [XXI?] -- 19 lat i 17 lat...
    Dostanie 5 stów czy nie dostanie? :) Ma dwójkę dzieciaków ;)
    i jedno mieści się między 0 a 18 lat...

    Czy płód to człowiek? Jeśli tak -- 5 stów powinni płacić do chwili poczęcia. :)
    Ewentualnie -- po porodzie, ale z wyrównaniem. :)

    -=-

    Biorąc Marka Jurka pod rozwagę:

    Jeśli dziecko umrze, ale nienaturalną śmiercią -- czy
    do 18 roku (; życia ;) należy płacić? ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'