  • 1. Data: 2016-02-11 20:48:19
    Temat: uciążliwości firmowego konta PekaoSA
    Od: n...@p...pl

    noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w PekaoSA
    pytanie: jakich niedogodności mogę spodziewać się?!

  • 2. Data: 2016-02-12 11:39:37
    Temat: Re: uciążliwości firmowego konta PekaoSA
    Od: n...@p...pl

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 20:48:20 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:
    > noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w PekaoSA
    > pytanie: jakich niedogodności mogę spodziewać się?!

    pytanie kieruję do osób posiadających (teraz lub
    w przeszłości) rachunek w tym banku

  • 3. Data: 2016-02-12 17:50:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> e...@g...co

    > noszę się z zamiarem założenia firmowego rachunku w PekaoSA
    > pytanie: jakich niedogodności mogę spodziewać się?!

    : pytanie kieruję do osób posiadających (teraz lub
    : w przeszłości) rachunek w tym banku

    Ja miałem konta (firmowe i ROR) w PeKaO -- masakra!
    Ale to było dawno. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 4. Data: 2016-02-12 19:03:48
    Od: n...@p...pl

    > Ja miałem konta (firmowe i ROR) w PeKaO -- masakra!
    > Ale to było dawno. ;)

    proszę o opisanie niedogodności korzystania z firmowego

  • 5. Data: 2016-02-12 19:57:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 1...@g...co

    > Ja miałem konta (firmowe i ROR) w PeKaO -- masakra!
    > Ale to było dawno. ;)

    : proszę o opisanie niedogodności korzystania z firmowego

    Prosisz -- i masz! Masz opisy na grupach. Wystarczy je odszukać. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 6. Data: 2016-02-13 17:22:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-02-12 o 19:03, n...@p...pl pisze:

    > proszę o opisanie niedogodności korzystania z firmowego

    Interfejs kompletnie nieergonomiczny (ale dla mnie - może dla innych być
    przyjazny)
    Wysokie opłaty, późne księgowanie zagranicznych, kursy cieniutkie,
    opłaty wysokie za przychodzące walutowe, nieczytelne menu w serwisie.
    Obecnie używam tylko w wygaszanej spółce, ale jak raz na kilka
    miesięcy muszę wykonać jakąś płatność, to pół godziny szukam
    jak to zrobić. Ogólnie nie polecam.

  • 7. Data: 2016-02-13 19:02:20
    Od: n...@p...pl

> [...]
    > Obecnie używam tylko w wygaszanej spółce, ale jak raz na kilka
    > miesięcy muszę wykonać jakąś płatność, to pół godziny szukam

    bardzo dziękuję za tę opinię,
    rozumiem że większość zastrzeżeń dotyczy transakcji walutowych

    ja będę używać rachunku praktycznie tylko i wyłącznie do
    transakcji krajowych - czy tutaj mogę spodziewać się czegoś
    nieprzyjemnego (oprócz nieczytelnego interfejsu)?

  • 8. Data: 2016-02-13 21:13:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-02-13 o 19:02, n...@p...pl pisze:

> [...]
    > transakcji krajowych - czy tutaj mogę spodziewać się czegoś
    > nieprzyjemnego (oprócz nieczytelnego interfejsu)?

    To nic nie zmienia.
    Jeśli obsługa jest skopana i zmierza raczej w kierunku interfejsu
    mbanku (siedemset wodortrysków, flesz, wyskakujące okna,
    niekasujące się komunikaty itp) to tego nie przeskoczysz.

  • 9. Data: 2016-02-13 21:27:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 lutego 2016 21:13:43 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > To nic nie zmienia.
    > Jeśli obsługa jest skopana i zmierza raczej w kierunku interfejsu
    > mbanku (siedemset wodortrysków, flesz, wyskakujące okna,
    > niekasujące się komunikaty itp) to tego nie przeskoczysz.
    Nie żebym bronił "nowego mbanku" ale korzystałem naście lat ze starego i z rok z
    nowego. Oświeć mnie gdzie tam okna wyskakują i jakiego komunikatu nie można skasować
    bo ja nie zauważyłem takich wodotrysków

  • 10. Data: 2016-02-13 21:36:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Nie żebym bronił "nowego mbanku" ale korzystałem naście lat ze starego i z rok z
    nowego. Oświeć mnie gdzie tam okna wyskakują i jakiego komunikatu nie można skasować
    bo ja nie zauważyłem takich wodotrysków

    Może przesadził. Ale z podmianą rachunku źródłowego nic na razie nie
    zrobili. A Ty masz jakiś patent?
    KJ

    Take what you can use and let the rest go by.
    -- Ken Kesey