  • 1. Data: 2016-02-11 15:49:08
    Temat: proszę o krytykę ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i Raiffeisen Polbanku
    Od: n...@p...pl

    fundacja rozważa otworzenie darmowego rachunku w jednym
    z czterech banków ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i ew.
    Raiffeisen Polbanku, przestudiowałem już taryfę opłat

    chodzi mi o krytykę czego złego można spodziewać się po
    tych bankach, np.:
    - z wszystkim każą latać do oddziału
    - po zastrzeżeniu debetówki złośliwie wysyłają nową
    - na wyciągach pojawiają się jakieś dziwne opłaty nie wiadomo za co
    - nie odpowiadają na reklamacje
    itd. itp.

    chodzi mi o wszelkie uciążliwości dla klienta firmowego
    z którymi Wy zetknęliście się i możecie mnie przestrzec...

  • 2. Data: 2016-02-11 16:15:10
    Od: r...@g...com

    Właścicielem PekaoSA jest włoski UniCredit. To nie jest zaleta.

  • 3. Data: 2016-02-11 16:41:37
    Od: n...@p...pl

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 16:15:14 UTC+1 użytkownik r...@g...com
    napisał:
    > Właścicielem PekaoSA jest włoski UniCredit. To nie jest zaleta.

    ok, ale proszę rozwinąć krytykę w kierunku "czym pekaosa zaskoczy negatywnie
    klienta firmowego"

  • 4. Data: 2016-02-11 18:09:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@g...com> 4...@g...co

    : Właścicielem PekaoSA jest włoski UniCredit. To nie jest zaleta.

    IMO to zaleta, bo przed kupnem było w tym banku koszmarnie źle, a po kupnie poprawiło
    się.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 5. Data: 2016-02-11 18:40:47
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 16:41:39 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:
    > ok, ale proszę rozwinąć krytykę w kierunku "czym pekaosa zaskoczy negatywnie
    > klienta firmowego"

    Tym, że potencjalne kłopoty UniCredit mogą się przełożyć w kłopoty PekaoSA.

  • 6. Data: 2016-02-11 18:43:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@g...com ...

    > Właścicielem PekaoSA jest włoski UniCredit. To nie jest zaleta.

    Korzystam czesto z pekaobp, millenium, pekaosa.
    Pekao SA jest z tych trzech banków najnormalniejszy - najszybsza obsługa,
    najmniej dziwnych procedur, najlepsi ludzie.

  • 7. Data: 2016-02-12 11:52:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 11 Feb 2016 18:09:01 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    >: Właścicielem PekaoSA jest włoski UniCredit. To nie jest zaleta.
    >
    > IMO to zaleta, bo przed kupnem było w tym banku koszmarnie źle, a po kupnie
    poprawiło się.

    Ty lubisz emocjonalne podejście do banków, poczytaj o historii z Malmą.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2016-02-12 18:00:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 13he4vpk17dz1.i04ky46va1hm$....@4...net

    poprawiło się.

    > Ty lubisz emocjonalne podejście do banków, poczytaj o historii z Malmą.

    Ja lubię każde podejście -- oby mi płacili. ;)
    [a z Tobą nie chcę rozmawiać, bo masz Nokię, nie Androida...]

    Malma, Malma... Nie mam Malmy, ale mam Mall...

    https://www.mall.pl/szalone-rabaty?utm_source=iprosp
    ect&utm_medium=mailing&utm_content=inpost&utm_campai
    gn=szalone-rabaty

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'