  • 11. Data: 2002-03-16 08:04:09
    Temat: Re: terminale platnicze
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Tak
    >
    > pzdr

    jednak nie pekao - cala grupe METRO AG obslugojue PolCard z tego co sie
    dwiedzialem

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-03-16 17:43:53
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Jarosław Popiel wrote:

    > jednak nie pekao - cala grupe METRO AG obslugojue PolCard z tego co sie
    > dwiedzialem

    Zapraszam do Łodzi. Zestaw obsługiwanych kart, kwota minimalna
    przyjmowana przez POSy, jak również zeznania personelu wskazują na CKiC
    Pekao.

    pzdr

    Tomek

  • 13. Data: 2002-03-16 17:59:34
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Zapraszam do Łodzi. Zestaw obsługiwanych kart, kwota minimalna
    > przyjmowana przez POSy, jak również zeznania personelu wskazują na CKiC
    > Pekao.

    rozmawialem z osoba ktora negociowala dosatwe terminali z PolCardem dla
    Merto AG - dla Reali, Praktikerow i MediaMarkt

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-03-16 18:21:09
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Jarosław Popiel wrote:

    > rozmawialem z osoba ktora negociowala dosatwe terminali z PolCardem dla
    > Merto AG - dla Reali, Praktikerow i MediaMarkt

    No to chyba doszliśmy do porozumienia:) W Łodzi na początku istnienia
    był to Polcard, ale potem część naklejek została zdrapana, kasy
    przeprogramowane i jest już Pekao. W MM i Praktikerze jest bez zmian.
    Zmianę w Realu wyłapałem po zmianie czasu autoryzacji delfinów; przy
    Polcardzie było to 2-3 s. przy Pekao ponad 10. Za to Maestro z Pekao
    chodzą jak burza.

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2002-03-16 18:31:02
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zmianę w Realu wyłapałem po zmianie czasu autoryzacji delfinów; przy
    > Polcardzie było to 2-3 s. przy Pekao ponad 10. Za to Maestro z Pekao

    ehhhh po cuz to zmieniac z dobrego na gorsze ;-) pekao to najgorszy
    aklajer - bleee jak widze jego treminale to mnie telepie ;-)

    --
    JaKi