  • 1. Data: 2002-02-28 23:01:55
    Temat: Karta do konta eurowego
    Od: "hmiel" <c...@w...pl>

    Czy ktos sie orientuje jakie banki wydaja karty płatnicze do konta w euro?

  • 2. Data: 2002-03-01 06:14:42
    Temat: Re: Karta do konta eurowego
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Czy ktos sie orientuje jakie banki wydaja karty płatnicze do konta w euro?

    Bedzie ING BSK. Wydaje mi się, że na dziś nie znajdziesz.

    P.

  • 3. Data: 2002-03-01 08:08:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl>

    > Bedzie ING BSK. Wydaje mi się, że na dziś nie znajdziesz.

    zawsze PekaoSA mialo karte do rachunku walutowego
    jak cos sie dodatkowo blpkowalo pod tą kartę (np 500 USD)
    Jesli maja ja nadal to do EURO tez powinna dac sie podlaczyc
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-01 11:30:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > zawsze PekaoSA mialo karte do rachunku walutowego
    > jak cos sie dodatkowo blpkowalo pod tą kartę (np 500 USD)
    > Jesli maja ja nadal to do EURO tez powinna dac sie podlaczyc

    ale to chyba VISA - a VISA i tak przelicza z dolcow? :)

  • 5. Data: 2002-03-01 11:54:22
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > ale to chyba VISA - a VISA i tak przelicza z dolcow? :)

    tak jest, ale o to nikt sie nie pytal ;-)))
    *** blad ***