  • 1. Data: 2002-02-28 22:29:27
    Temat: terminale platnicze
    Od: "P. Madej" <m...@i...pl>

    cze wszystkim....

    musze zainstalowac w sklepie terminal platniczy umozliwiajacy platnosci
    kartami platniczymi. wiem, ze najwiecej jest terminali polcardu ale podobno
    prowizje sa cholernie wysokie.
    sprzedaje dosyc drogie urzadzenia na ktorych marza jest stosunkowo mala,
    wiec kazdy ulamek procenta z prowizji to kwota warta zachodu.

    czy ktos moze polecic w miare tanie i solidne rozwiazanie ?

    --
    serdecznie pozdrawiam...

    Pawel Madej
    0 502 506 315, m...@7...com
    "7GEO", (+48 12) 421 24 53
    Dietla 45, Krakow

  • 2. Data: 2002-02-28 23:16:23
    Temat: Re: terminale platnicze
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 11:29:27PM +0100, P. Madej wrote:

> [...]
    > sprzedaje dosyc drogie urzadzenia na ktorych marza jest stosunkowo mala,
    > wiec kazdy ulamek procenta z prowizji to kwota warta zachodu.

    Jak wszedzie, kazdy jesli chce byc konkurencyjny daje coraz nizsza
    prowizje.

    > czy ktos moze polecic w miare tanie i solidne rozwiazanie ?

    Najlepiej skontaktuj sie z kazdym z aklajerow i zapros sobie ich
    przedstawicieli do siebie, kazde z nich ma takich ludzi i kazdemu
    powinno na tym zalezec.

    A do wyboru masz:

    polcard
    wbk (czy tez juz bzwbk?)
    eservice (moj najgorszy kandydat)
    pekaosa (trudno znalesc kontakt z dzialem aklajerowym - na stronie
    glownej nie ma informacji, a przynajmniej calkiem niedawno nie bylo).

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-03-01 14:53:53
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > eservice (moj najgorszy kandydat)

    mowisz jako klient czy merchant? ;-)
    Ja jako klient to za nagorszy uwazam pekaosa - ich nic nie przebije -
    zaoszczedzic mozna nesamowicie na prowizjach - bo transakcji sie nie da
    wykonac ale za to rachunek za tel mozna sobie podciagnac ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-03-01 15:04:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 01, 2002 at 03:53:53PM +0100, Jaroslaw Popiel wrote:

    > mowisz jako klient czy merchant? ;-)

    Klient.

    > Ja jako klient to za nagorszy uwazam pekaosa - ich nic nie przebije -
    > zaoszczedzic mozna nesamowicie na prowizjach - bo transakcji sie nie da
    > wykonac ale za to rachunek za tel mozna sobie podciagnac ;-)

    Z pekaosa sie wlasciwie tylko na shelu spotykam (i na jetcie bo tam
    gaz nabywam). A tam to oni maja chyba ujemny floorlimit ;-(

    Kiedys napotykalem w geantach/auchanach ale teraz to juz jakos tak
    rzadko.

    A eservisu nie lubie przez to dlugie oczekiwanie przy placeniu.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-03-01 17:12:23
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > A eservisu nie lubie przez to dlugie oczekiwanie przy placeniu.

    ale zaplacisz, a w pekaowskim raczej nie (szczegolnie w soboty) ostatnio -
    ASO Toyota i Shell - terminale pekao - autoryzacji brak - dzwonilem do nich
    no ale "przepraszamy wszystkie linie sa zajete" - dobrze ze ASO sa na tyle
    porzadni ze wystawili przelew platny w 7 dni a nie kazali szukac
    bankomatu... i ostatnio cos REAL szwankuje - czyzby ich tez obslugiwalo
    pekao?

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-03-01 18:26:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 01, 2002 at 06:12:23PM +0100, Jaroslaw Popiel wrote:

> [...]
    > no ale "przepraszamy wszystkie linie sa zajete" - dobrze ze ASO sa na tyle
    > porzadni ze wystawili przelew platny w 7 dni a nie kazali szukac

    Wiesz, przy szybkosci obslugi shella to nawet autoryzacja pekaosa jest
    po prostu w mgnieniu oka ;-)

    A swoja droga, co prawda tankuje wtedy kiedy chce, ale _nigdy_ nie
    mialem problemow z lacznoscia.

    > bankomatu... i ostatnio cos REAL szwankuje - czyzby ich tez obslugiwalo
    > pekao?

    Tego nie wiem.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-03-01 22:35:02
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Wiesz, przy szybkosci obslugi shella to nawet autoryzacja pekaosa jest
    > po prostu w mgnieniu oka ;-)
    >
    > A swoja droga, co prawda tankuje wtedy kiedy chce, ale _nigdy_ nie
    > mialem problemow z lacznoscia.

    no to kielecka obsuga jest naprawde dobra ale platnosc - koszmar - zazwyczaj
    przerzuce gazete i jej nie kupie ;-)) a kolejjjjjjjjjka stoi i chce mnie
    zabic ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-03-01 22:39:14
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > eservice (moj najgorszy kandydat)

    czy ja wiem... wydaje mi sie ze prowizje maja raczej niskie, a skoro
    czlowiek sprzedaje drogie rzeczy, to i tak bedzie musial robic autoryzacje
    kazdej transakcji, wiec eservice moze byc niezlym wyborem

    pozdrawiam
    rafal

  • 9. Data: 2002-03-02 10:50:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 01, 2002 at 11:39:14PM +0100, Rafal Deptula wrote:

    > czy ja wiem... wydaje mi sie ze prowizje maja raczej niskie, a skoro
    > czlowiek sprzedaje drogie rzeczy, to i tak bedzie musial robic autoryzacje
    > kazdej transakcji, wiec eservice moze byc niezlym wyborem

    Po pierwsze zawsze mozesz negocjowac warunki i prowizje.

    Po drugie - ja mowilem jako _klient_.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-03-02 14:39:30
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Jaroslaw Popiel wrote:

    > ostatnio cos REAL szwankuje - czyzby ich tez obslugiwalo
    > pekao?

    Tak

    pzdr

    Tomek