    From: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: telefony z Citi:/
    Date: Thu, 28 Jun 2012 10:51:19 +0000 (UTC)

    Dnia 28.06.2012 luc <b...@g...net> napisał/a:

    > To samo. Jakieś parcie na sprzedaż przed końcem kwartału?

    U mnie też, mimo że poprzednio zastrzegłem, iż kolejny
    spam zakończy się rezygnacją ze współpracy.

    > Kazałem dzwonić, jak będą mieli konto bezpłatne bezwarunkowo.

    A ja rozwiązałem umowę. Jak nie dociera do nich taka prosta
    rzecz, jak brak zgody na spam, to strach pomyśleć co by było,
    gdyby trzeba negocjować np. niestandardowe warunki spłaty
    kredytu...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.