  • Data: 2002-02-18 07:48:57
    Temat: technologie w m-banku
    Od: <l...@M...net> szukaj wiadomości tego autora

    Z tymi nowymi technologiami to m-bank jest jakoś na bakier.
    Owszem w reklamie wszystko jest napompowane, ale potem okazuje się, że to i
    owo nie działa, i trzeba robić "to" odpłatnie lub nie za pomocą bankooperatora.
    Proszę zobaczyć post pt"aktywacja wznowionej karty przez IVR"
    Ja od dłuższego czasu mam kłopoty z kanałem SMS.
    Chcę dowiedzieć się o saldo, ale najczęściej nie działa (raz zadziałało).
    Ostatnio po wysłaniu 3 SMS-ów otrzymywałem "Wiadomość 1 z 1. EFT0671: Błędny
    kod operacji" , a wszystko wpisywałem zgodnie z instrukcją z ich strony www.
    Podobno nie ze wszystkich telefonów komórkowych działają SMS-y, szkoda więc,że
    nigdzie o tym m-bank nie poinformował.
    Szkoda więc czasu i atłasu.
    WSZĘDZIE m-bank propaguje swój "nowoczesny" image, ale wiele reklamowanych
    technologii tam po prostu nie działa albo działa z poważnymi usterkam.
    zakładająć konto myślałem,że ten bank jest "cool" , ale teraz widzę, że to
    wszystko jest "sales poofing".
    Nie dziwię,się więc, że w rankingach funkcjonalności i sprawnośći przegrywa z e-
    pkobp!!!