  • Data: 2002-02-18 10:39:25
    Temat: Re: technologie w m-banku
    Od: <l...@M...net> szukaj wiadomości tego autora

    > przegrywa z e-
    >
    > hmm - a co ci tam jeszcze nie dziala?
    > A co do "nowoczesnego" pokaz bank elektroniczny bo juz nawet nie internetowy
    > ktory sie inaczej promuje?
    >
    > o , stały "pająk" grupy dyskusyjnej się odezwał.
    OK. ALe reklama musi byc zgodna z prawdą, jeżeli ktoś się promuje
    jako "innowator" to technologie muszą u niego działać bez takich usterek.
    Bo inaczej pali się na rynku. Największe opory,żeby przyciągnąć segment "early
    adopters " i potem "late adopters"do e-innowacji jest poczucie bezpieczeństwa i
    niezawodności.
    A takie usterki jak niefukcjonalność czy nie zgodna z obietnicami
    funkcjonalność kanału dostępu (SMS) to POWAŻNA USTERKA.
    w TEN SPOSÓB dot com może się nasycić segmentem innowatorów i opinion liderów.
    reszty nie przyciągnie z powodów powyżej.
    Odsyłam do książek z e-marketingu : np. Chaffey " Internet Marketing" oraz
    wielu artykułów.