  • 11. Data: 2004-09-03 07:58:00
    Temat: Re: tajemnicze znikniecie 20$, prosze o pomoc
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > ROBBO widze, ze duzo piszesz, ale brak w tym tresci ..........

    Dobra specjalnie dla Ciebie, w przyszlym tygodniu nie napisze wiecej jak 3-5
    postow dziennie :)

  • 12. Data: 2004-09-03 13:54:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ROBBO 2 napisał:

    > Renata jest ekspertem od oszustw bankow czyz nie ?, wiec jak rozumiem
    > wytlumaczy koledze i pokaze jak wytoczyc proces bankowi oszustowi bo chyba
    > sama slow na wiatr nie rzuca i jakies tam sprawy wygrane ma ?

    OK. Calkowicie abstahuje od watku. Chodzi mi o to, ze przenoszenie
    roznych wlasnych uraz z jednej dyskusji do drugiej swiadczy o
    malostkowosci i pozalowania godnej pamietliwosci i sluzy tylko i
    wylacznie zdyskredytowaniu osoby, do ktorej ma sie uraz.

    Do tego nie napisales "zapytaj Renaty, moze bedzie miala cos do
    powiedzenia" (pomijam fakt, ze gdyby miala, to pewnie sama by sie
    odezwala). Napisales "Renatka", co sugeruje Twoj poblazliwy stosunek (w
    swietle konczacego sie wlasnie innego watku, w ktorym sie z Renata
    naparzales ile wlezie).

    Brak umiejetnosci przejscia do porzadku dziennego nad drobnymi sporami
    (nawet gdy lataja w nich kurwy i siekiery) swiadczy o dziecinadzie
    wlasnie. A dyskredytowanie owczesnych rozmowcow przy innych okazjach to
    chamstwo.

    OK. Mialem nadzieje, ze nie bede musial tego tlumaczyc.

    > A banki po drodze wziely prawda ?

    Pewnie wziely.

    Bartol

  • 13. Data: 2004-09-03 13:57:11
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > Bartolku, a widziałeś film "I kto to mówi" ?;-)))

    Nawet jesli widzialem, to na biezaco zapominalem, bo takich szajsow z
    reguly nie ogladam.

    > Albo nie, napiszę inaczej:
    > Bartol, aleś wyrósł! ;-P

    Chyba wylysial. ;-P

    Bartol

  • 14. Data: 2004-09-03 19:37:30
    Od: "ROBBO3" <r...@o...pl>

> [...]
    > malostkowosci i pozalowania godnej pamietliwosci i sluzy tylko i
    > wylacznie zdyskredytowaniu osoby, do ktorej ma sie uraz.

    Doszukujesz sie nie wiadomo czego. To tylko Internet a z Renatka moge isc
    chocby dzis na piwo lub lody.

  • 15. Data: 2004-09-03 19:41:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ROBBO3 napisał:

    > Doszukujesz sie nie wiadomo czego. To tylko Internet a z Renatka moge isc
    > chocby dzis na piwo lub lody.

    Jak uwazasz. Powiedzialem swoje i nie mam juz nic do dodania. ;-)

    Bartol