  • 1. Data: 2003-11-08 13:04:37
    Temat: [mBank] nowe limity
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Witam, czy może ktoś mi wyjaśnić, jak można zmieniać limity nowych kart
    debetowych (przez internet?), i co to są limity na wypłaty gotówki w
    oddziałach banków (jakich oddziałach?)?

    Jak zwykle nie jestem w stanie przekopać się przez ichnią stronę www,
    dochodzę tylko do punktu "nowe limity w nowych kartach" ale tam nie ma
    jak można je zmieniać a tylko że są nowe, o kontakcie z Mlinką to można
    chyba na razie chyba zapomnieć.

    andy_nek

  • 2. Data: 2003-11-08 13:41:35
    Temat: Re: [mBank] nowe limity
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> napisał(a):

    > jak można zmieniać limity nowych kart
    > debetowych (przez internet?),

    Tylko 'via człowiek' na mLinii

    i co to są limity na wypłaty gotówki w
    > oddziałach banków (jakich oddziałach?)?

    se przeczyta:
    http://tinyurl.com/u6p3

    Pozdrav.

  • 3. Data: 2003-11-08 13:42:31
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

  • 4. Data: 2003-11-08 13:42:40
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Wydaje mi się, że nowe karty będą widoczne w menu "karty debetowe" i tam
    powinny być wszystkie opcje, łącznie ze zmianą PINu.

  • 5. Data: 2003-11-08 13:43:02
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    http://tinyurl.com/u6p3

  • 6. Data: 2003-11-08 13:49:34
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Paweł Nyczaj <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wydaje mi się, że nowe karty będą widoczne w menu "karty debetowe"

    tak

    > i tam powinny być wszystkie opcje,

    ale nie zmiana limitów

    > łącznie ze zmianą PINu.

    tak

  • 7. Data: 2003-11-09 00:12:58
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    > http://tinyurl.com/u6p3

    dzięki, szkoda, że limity zmieniamy tylko mlinką

    swoją drogą, dlaczego informację o wypłatach w oddziałach banku uzyskuję
    z forum mBanku i to tylko od osoby zorientowanej, a nie z oficjalnych stron?

    andy_nek