  • 1. Data: 2004-10-08 13:39:07
    Temat: PKO listy kolejkowe
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    Witam jestem w pierwszej 40 na liście kolejkowej , jaką mam szansę na akcje
    :)???
    I ile można na tych akcjach zarobić(ja kupuje bo wszyscy kupują więc chyba
    nieźle nie co?).
    Jak potem sprzedać te akcje(ze szczegółami proszę)???

    Mimo ze mój post jest może nieco śmieszny pytanie są poważne i proszę o
    rzeczowe odpowiedzi za ,które będę bardzo wdzięczny.

    Jestem laikiem więc nie bijcie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-08 13:54:45
    Temat: Re: PKO listy kolejkowe
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Markus" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mimo ze mój post jest może nieco śmieszny pytanie są poważne i proszę o
    > rzeczowe odpowiedzi za ,które będę bardzo wdzięczny.

    poczytaj grupe. Jak wynika z obliczen nie masz szans. Licza sie osoby z
    pierwszej 20.

    D.

  • 3. Data: 2004-10-08 14:03:25
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Mimo ze mój post jest może nieco śmieszny pytanie są poważne i proszę o
    > rzeczowe odpowiedzi za ,które będę bardzo wdzięczny.

    Trza było se wziąć broszurkę w oddziale i poczytać :)
    A co do szans, to trza też było się dowiedzieć ile kas będzie
    przeznaczonych - im więcej, tym Twoje szanse rosną :)

  • 4. Data: 2004-10-08 14:03:59
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > poczytaj grupe. Jak wynika z obliczen nie masz szans. Licza sie osoby z
    > pierwszej 20.

    W różnych oddziałach różna ilość kas będzie czynna równolegle :)

  • 5. Data: 2004-10-08 14:04:01
    Od: jareksob <j...@p...onet.pl>

    Markus napisał(a):
    > I ile można na tych akcjach zarobić(ja kupuje bo wszyscy kupują więc chyba
    > nieźle nie co?).

    Cóż, grając na giełdzie można także stracić. Nikt nie jest w stanie
    wpłynąć na minutę sprzedaży akcji przez PKO BP z lokat prywatyzacyjnych,
    a nie koniecznie będzie to najlepszy czas

    oboista

  • 6. Data: 2004-10-08 14:23:19
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ck66lm$5qb$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W różnych oddziałach różna ilość kas będzie czynna równolegle :)

    ale wszystkich okienek ma byc 2tys.

    D.

  • 7. Data: 2004-10-08 15:26:43
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    tak sie zastanawiam i dywaguje czy te lsity kolejkowe sa ok, co mnie
    obchodzi jakas lista przychodze do kolejki rano staje za ludziem, a jak
    kogos nie ma teoretycznie nie powinna mnie obchodzic lista:)

  • 8. Data: 2004-10-08 15:26:54
    Od: "brutex" <b...@B...pl>

    > tak sie zastanawiam i dywaguje czy te lsity kolejkowe sa ok, co mnie
    > obchodzi jakas lista przychodze do kolejki rano staje za ludziem, a jak
    > kogos nie ma teoretycznie nie powinna mnie obchodzic lista:)

    chyba to jest najlepsze rozwiązanie, co mnie obchodzi że ktoś jest w jakiejś
    liście,
    staje w kolejce i niech ktoś mi się wepcha przede mną, chyba że będzie
    bardziej barczysty ode mnie :(

    pozdr

  • 9. Data: 2004-10-08 20:18:41
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    > Trza było se wziąć broszurkę w oddziale i poczytać :)
    > A co do szans, to trza też było się dowiedzieć ile kas będzie
    > przeznaczonych - im więcej, tym Twoje szanse rosną :)
    Bedą dwie kasy.