  • 1. Data: 2003-01-03 08:55:43
    Temat: BZ WBK dwa razy obciażenie karty.
    Od: "Dromader" <d...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy u wszystkich ale u mnie operacje zaksięgowane na karcie VISA w
    dniu 31-12-2002 zostały jeszcze raz zaksięgowane 02-01-2003. Nadgorliwość
    czy co ?????

    Darek

  • 2. Data: 2003-01-03 09:01:58
    Temat: Re: BZ WBK dwa razy obciażenie karty.
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dromader"
    > Nie wiem czy u wszystkich ale u mnie operacje zaksięgowane na karcie VISA
    > dniu 31-12-2002 zostały jeszcze raz zaksięgowane 02-01-2003. Nadgorliwość
    > czy co ?????

    faktycznie - u mnie na koncie KK VC 31 XII ksiegowali obciazenie na 126 zl
    z 29 XII i pod data 2 I widnieje to samo obciazenie.
    ale 31 XII pobrali oplate za nowa karte i to obciazenie juz nie jest
    zdublowane ;-))
    *** blad ***
    PS - dzwonie z reklamacją

  • 3. Data: 2003-01-03 09:03:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av3jhq$non$1@news.tpi.pl, blad wrote:
> [...]
    > 126 zl z 29 XII i pod data 2 I widnieje to samo obciazenie.
    > ale 31 XII pobrali oplate za nowa karte i to obciazenie juz nie jest

    Moja kolezanka ma to samo od pewnego czasu w tym banku - z tym że efekt nie
    jest ograniczony do takich wybiórczych dat. W tej chwili zmaga się z CK, bo
    w oddziale ją odesłali...

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-03 09:09:46
    Od: "Dromader" <d...@p...onet.pl>

    > PS - dzwonie z reklamacją

    Chyba nie ma sensu dzwonić jeśli błąd występuje u dwóch osób do coś im się
    pewnie "wygięło" i poprawią wszystkim sami.

    Darek

  • 5. Data: 2003-01-03 09:29:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dromader"

    > Chyba nie ma sensu dzwonić jeśli błąd występuje u dwóch osób do coś im się
    > pewnie "wygięło" i poprawią wszystkim sami.

    tak wlasnie powiedzieli w CKC - poprawią u wszystkich, bo juz o tym wiedzą
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-01-03 09:32:29
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > tak wlasnie powiedzieli w CKC - poprawią u wszystkich, bo juz o tym wiedzą

    Dowiedzieli sie od klientow?
    :-)

    M.

  • 7. Data: 2003-01-03 12:24:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Dromader" <d...@p...onet.pl> napisał:
    > Nie wiem czy u wszystkich ale u mnie operacje zaksięgowane na karcie VISA
    > dniu 31-12-2002 zostały jeszcze raz zaksięgowane 02-01-2003. Nadgorliwość
    > czy co ?????

    To ja moze choc raz :D napisze cos dobrego o citku ;-) Tez mialem pare razy
    podwojne obciazenie i u nich chyba przez automat takie transakcje sa
    korygowane. No chyba, ze tym zajmuje sie milion chinczykow ;-))))
    Nawet nie zlozylem reklamacji, bo po przetwarzaniu bylo juz ok ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 8. Data: 2003-01-03 20:56:34
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > z 29 XII i pod data 2 I widnieje to samo obciazenie.
    > ale 31 XII pobrali oplate za nowa karte i to obciazenie juz nie jest

    a mi dla jaj zaczeli przysylac wyciagi po kazdej operacji do konta
    w EUR :->

    > PS - dzwonie z reklamacją

    nie skasowali mnie jeszcze za to ale juz chyba napisze reklamacje i bede
    z nia chodzil w portfelu coby przy okazji im podrzucic ;-)

  • 9. Data: 2003-01-03 21:02:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av4thp$4es$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

> [...]
    >
    > nie skasowali mnie jeszcze za to ale juz chyba napisze reklamacje i
    > bede z nia chodzil w portfelu coby przy okazji im podrzucic ;-)

    :))))))

    A widzisz Wilczek?

    Skasują za każdy wyciąg - miałem to samo 2 lata z rzędu od nowego roku, z
    tym że do zwykłego RORu złotówkowego - Konto24.

    W tym roku - odpukać! - na razie nic nie przyszło. Być może ma to coś
    wspólnego z tym, że zlikwidowałem to konto :))))))

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-03 21:31:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał

    > W tym roku - odpukać! - na razie nic nie przyszło. Być może ma to coś
    > wspólnego z tym, że zlikwidowałem to konto :))))))

    ROTFL LOL

    --
    Pozdrawiam,
    Witek