  • 1. Data: 2009-03-22 11:46:34
    Temat: spółka akcyjna czy gdzies można poznać akcjonariuszy
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Moze to niezupełnie temat na tą grupe, ale nie mogę znaleźć jakoś
    odpowiedniej.
    Mam taki problem.
    Chciałbym poznać akcjonariuszy małej firmy niegiełdowej, którą podejrzewamy
    o przekręty w umowach z nasza Spółdzielnią, w które prawdopodobnie
    zaangażowany jest Zarząd Spółdzielni zawierajacy niekorzystne umowy z tą
    firmą.
    Być może ktos z Zarządu lub jego rodziny jest akcjonariuszem tej firmy.
    Czy da sie to gdzies sprawdzić?

    --
    Pzdr
    mareK

  • 2. Data: 2009-03-22 13:12:48
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "mareK" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > firmą.
    > Być może ktos z Zarządu lub jego rodziny jest akcjonariuszem tej firmy.

    Czy chodzi o Spoldzielnie Mieszkaniowa?

    Pester

  • 3. Data: 2009-03-22 13:46:24
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czy da sie to gdzies sprawdzić?

    Jeżeli jest 1 akcjonariusz to taką informację można uzyskać z KRS
    Tu poznasz numer wpisu
    http://krs.cors.gov.pl/
    Potem tylko trzeba zamówić odpis z krs.

    Jak jest więcej akcjonariuszy to taką informację posiada zarząd spółki
    (prowadzi księgę akcyjną)
    Wgląd do niej mają akcjonariusze.

    --
    Darek

  • 4. Data: 2009-03-22 14:21:09
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy chodzi o Spoldzielnie Mieszkaniowa?

    Tak

    --
    Pzdr
    mareK

  • 5. Data: 2009-03-22 14:26:31
    Od: p <p...@g...com>

    On 22 Mar, 12:46, "mareK" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy da sie to gdzies sprawdzić?

    Dane w KRS są jawne. Możesz spróbować wykorzystać poniższy serwis:
    http://www.kto-kogo.pl/

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-03-22 14:26:46
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Potem tylko trzeba zamówić odpis z krs.
    >
    > Jak jest więcej akcjonariuszy to taką informację posiada zarząd spółki

    Dzieki czyli praktycznie, jeśli jest już dwóch, to nie akcjonariusz nie może
    tego poznać, szkoda.

    --
    Pzdr
    mareK

  • 7. Data: 2009-03-22 15:53:55
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 22-03-2009 o 15:26:46 mareK <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dzieki czyli praktycznie, jeśli jest już dwóch, to nie akcjonariusz nie
    > może
    > tego poznać, szkoda.

    w czytelni KRSu wlasciwego dla adresu siedziby spolki mozesz uzyskac wglad
    w akta, w ktorych powinien sie znajdowac akt zalozycielski spolki. w nim
    dowiesz sie czegos wiecej o akcjonariuszach/zalozycielach. niestety
    pozniejsze zmiany w akcjonariacie nie beda uwzglednione.
    Pzdr

  • 8. Data: 2009-03-22 22:21:13
    Od: "ppred" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mareK" napisał w wiadomości news:gq58gb$oco$1@news.onet.pl...

> [...]
    > firmą.
    > Być może ktos z Zarządu lub jego rodziny jest akcjonariuszem tej firmy.

    Spróbuj tutaj: http://www.infoveriti.pl/
    pzdr,
    pp