  • 1. Data: 2004-05-10 13:05:00
    Temat: sasser w mbanku!
    Od: "erni" <e...@o...pl>

    w mbanku chyba szaleje wirus sasser

  • 2. Data: 2004-05-10 13:10:54
    Temat: Re: POŻAR w mbanku!
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > w mbanku chyba szaleje wirus sasser

    W mbanku CHYBA szaleje pożar.

    Jacek

  • 3. Data: 2004-05-10 13:49:15
    Temat: Re: sasser w mbanku!
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 10 May 2004 15:05:00 +0200, na pl.biznes.banki, erni w wiadomości
    <news:c7nuns$l8l$1@charlie.news.tkdami.net> napisał(a):

    > w mbanku chyba szaleje wirus sasser

    Raczej ZUS :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 4. Data: 2004-05-10 14:03:46
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:1g5itlqfjity2$.dlg@krak.eu.org...

    > Raczej ZUS :)

    Co nie zmienia faktu, że dalej działa do du*y.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2004-05-10 14:17:43
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 10 May 2004 16:03:46 +0200, na pl.biznes.banki, Robert Wicik w
    wiadomości <news:c7o23a$d2q$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że dalej działa do du*y.

    Przed pół godziną logowałem się do mBanku i wszystko było OK.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 6. Data: 2004-05-10 14:18:06
    Od: matryc <u...@t...pl>

    erni wrote:

    > w mbanku chyba szaleje wirus sasser

    ale durnoty gadacie.

    matryc

  • 7. Data: 2004-05-10 14:23:31
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:1lix4fjvm85sm$.dlg@krak.eu.org...

    > Przed pół godziną logowałem się do mBanku i wszystko było OK.

    Niby działa, ale czasem na załadowanie strony trzeba czekać ponad minutę, a
    i na samo logowanie odsyła za 10 min ...

  • 8. Data: 2004-05-10 14:43:24
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 5/10/04 4:23 PM, Pan(i) Robert Wicik napisał(a) :

    > Niby działa, ale czasem na załadowanie strony trzeba czekać ponad minutę, a
    > i na samo logowanie odsyła za 10 min ...

    Pewnie padł serwerek www albo trzymający bazę danych, skoro
    padł a nie przełączyli w chwil parę
    na zapasowy to znaczy że nie mają zapasowego. Jeśli przerwa
    trwała parę godzin to znaczy że szukali taśmy z backupem,
    poszukiwania zakończyły się sukcesem, a teraz
    pewnie uruchomili system na jakimś złomie
    wygrzebanym z magazynku i stoi sobie teraz to to radośnie, pewnie
    bez obudowy pod biurkiem admina, a admin walczy z awarią właściwego
    serwera.

    --
    ooo0O0ooo00oo Jakub
    jakub [małpa] Kowalczuk [kropa] net

  • 9. Data: 2004-05-10 14:51:53
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    e...@o...pl news:c7nuns$l8l$1@charlie.news.tkdami.net

    > w mbanku chyba szaleje wirus sasser

    i ebola

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 10. Data: 2004-05-10 15:13:13
    Od: "fat101" <f...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Krzysztof K. Maj" napisał w wiadomości > Przed pół godziną
    logowałem się do mBanku i wszystko było OK.

    Tak - zalogować się można - spróbuj wykonać jakikolwiek przelew nawet
    pomiędzy swoimi kontami - zapomnij o tym....

    Pozdrawiam

    Marek