  • 1. Data: 2003-03-10 17:52:20
    Temat: rzecz o leasingu
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    moze ntg ale leasing jest baardzo blisko banku :)

    moze szanowni grupowicze wiedza ktory leasingodawca wyleasinguje (uff)
    maszyne

    MLODEJ FIRMIE ZALOZONEJ W TYM ROKU (wlasnie wlasnie chodzi o mloda firme)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 2. Data: 2003-03-10 18:07:08
    Temat: Re: rzecz o leasingu
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > maszyne
    >
    > MLODEJ FIRMIE ZALOZONEJ W TYM ROKU (wlasnie wlasnie chodzi o mloda firme)

    VB leasing chyba nie ma oporów, ale jak pytałem to chodziło o spółkę z
    dosyć dużym kapitałem zakładowym, czas istnienia firmy nie był w każdym
    razie przeszkodą. Dla np. BEST'a mniej niż dwa lata to nie gadają
    wogóle. Jeżeli masz inną mżliwość niż leasing, to warto skorzystać -
    umowa leasingowa to obowiązki a żadnych praw - przekonasz sie o tym, gdy
    np. dojdzie do szkody (ubezpieczenie etc.).
    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2003-03-10 18:15:13
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maszyne
    >
    > MLODEJ FIRMIE ZALOZONEJ W TYM ROKU (wlasnie wlasnie chodzi o mloda firme)

    Dla EFLu wiek nie był przeszkodą przy samochodach. Może z maszynami też nie
    będą mieli oporów?
    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2003-03-10 20:49:36
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    dzieki
    dokladnie chodzi mi o leasingu STACJI (sprzetu) LPG

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 5. Data: 2003-03-10 22:40:34
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    robert wrote:
> [...]
    > maszyne
    >
    > MLODEJ FIRMIE ZALOZONEJ W TYM ROKU (wlasnie wlasnie chodzi o mloda

    Raczej musisz rozmawiac indywidualnie. Generalnie firmy leasingowe wola isc
    na latwizne i daja w leasing samochody, komputery etc. Jesli interesuje Cie
    cos nie standardowego to za kazdym razem firma musi to ocenic, w koncu to
    ona kupi te rzecz...

    --
    Baton
    Krakow, Ford Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) , Moondust silver