  • 1. Data: 2003-03-10 16:14:02
    Temat: karta pko expres, visa electron PROBLEM!!
    Od: l...@t...pl

    Chciałem dokonać zakupów w sklepie internetowym przy pomocy karty
    PKO EXPRES visa electron ,ale w tej sytuacji trzeba podać kod CVV2/CVC2
    (trzy ostatnie cyfry tuż za numerem karty na odwrocie-rewersie wydrukowane na
    pasku na podpis).U mnie niczego takiego nie ma i nie moge zrealizować
    autoryzacji podczas zakupów.Gdzie moge znaleść ten kod, czy wogóle tą
    kartą można dokonywać zakupów prez internet?
    Z góry bardzo dziękuje za wyczerpującą odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-03-10 16:23:06
    Temat: Re: karta pko expres, visa electron PROBLEM!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Niestety nie da sie.
    Rozwiazanie - jakas karta VC, karta wirtualna z PKO BP lub VE z
    Inteligo lub karta wirtualna np z mBanku